om min hverdag · om min skolehverdag

Helgekos

Da er helgen fullstendig i gang og det er på tide å slappe av litt ekstra før forelesninger og pensumlesing skal begynne på nytt igjen. Siste praksisdagen for min del var nå på torsdagen  som var ,og da tok biblioteksjefen de ansatte ut på lunsj . Jeg er jo heldig å jobbe på praksisstedet mitt ,men det er ikke fulltidstilling. Det blir veldig uvant å bare jobbe annenhver lørdag og mandager igjen etter å hvert nesten hver dag på biblioteket de siste 5 ukene. Praksisrapporten er i siste fase og nå gjenstår kanskje 1 avsnitt pluss konklusjon(+finpuss) før jeg kan levere den neste uke.  Fra mandagen begynner skolen igjen og det blir nok litt omstilling før jeg kommer ordentlig i forelesningsmodus og pensumlesing for fullt.

WP_001700

Denne helgen skal jeg og Marita være barnevakt for nevøen vår og det blir ekstra kos med taco på lørdagen med film,og kinotur på søndagen for å se Rive Rolf(eng. Wreck-It Ralph).

wreckitralph
© 2012 – Disney. All Rights Reserved.

Før helgekosen ordentlig kommer i gang blir det jobbing et par timer på biblioteket for min del.

Håper alle sammen få en fin helg!

18 kommentarer om “Helgekos

  1. Deilig med helg. Jeg skal vaske litt hus i helgen jeg. Det trengs. Ogsåskal vi på litt interiørshopping, siden vi har fått ny sofa som trenger litt liv! Hvir har du fått tak i den merkenaskinen din? Den var stilig!

    1. Alltid deilig med helg! Interiør shopping høres spennende ut! Den merkemaskinen tilhører biblioteket!:) Men den er stilig 🙂 Er ikke sikker på hvor de har kjøpt den,men kanskje fra biblioteksentralen:)

    1. Mhm, det er litt omstilling å sitte på forlesninger og begynne med pensumlesing for fullt igjen. Men helgen min var kjempe fin! Hadde det koselig på kino! Anbefaler wreck-it ralph! Tror den kan vinne oscar:)

  2. Høres ut som en super koselig helg…

    Jeg har vært syk i helgen, typisk nok! Men rakk en liten tur ut på cafe med venninne igår før det slo fullt ut på kvelden.. Hehe.. Sånn hvis man skal se positivt på det! 😉

  3. Håper helga har vært fin og lykke til med skole igjen i morra. Tar alltid litt tid å omstille seg etter praksis. Jeg skal tilbake på jobb etter å ha vært syk en uke…gleder meg ikke sånn veldig…jeg hater mandager….

    1. Helgen min var kjempe fin! Rive rolf var en flott film! 🙂 Mandager er ikke alltid like greie, de er ikke alltid mine favoritt dager.hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.