om min hverdag · om min skolehverdag

Helg

Som dere kanskje har merket har jeg endret design. Jeg er ikke helt sikker ennå om jeg går for dette,men jeg tester det ut litt.  Jeg var blitt smålei av det jeg hadde og ville ha litt forandring. Forandring fryder jo ikke sant?

WP_001662

Idag har jeg skrive dag og holder på med praksisrapporten. Neste uke er den aller siste uken av praksis en ,og en litt vemodig følelse begynner å komme. De siste ukene har vært lærerike  og fine , og jeg har fått mye innsyn i livet som bibli0tekar. Uke 6 begynner skolen igjen og det er noe jeg ser frem til !

WP_001654

Denne helgen består som den forrige helg av jobbing,men også jobb med praksisrapporten og pensum generelt. Men jeg greier nok å skvise inn litt annet lesestoff. Iløpet av praksisperioden har jeg begynt å lest billedbøker for barn ettersom det er en del småbarnsforeldre som kommer  innom og  spør etter de. Jeg synes det er greit å kunne anbefale noe man vet er bra. Jeg kommer nok ikke til å lese alt vi har av billedbøker,men noe.  På pensum dette semesteret har vi også barnelitteratur på planen.

WP_001650

En annen ting er at nå har digitalkameraet mitt begynt å leve på sitt siste vers og ettersom jeg har mitt kjære mobilkamera blir det ikke super fine bilder i tiden fremover. Men det er jo bedre enn ingenting.

Denne helgen gleder jeg meg til å slappe av litt og få ta igjen litt det tapte med blogglesing.  Ellers er det jo Idol og Nytt på nytt som står på tvplanen!

Jeg håper alle får en flott helg!

 

22 thoughts on “Helg

  1. Var uvant å se nytt design her! Liker designet mitt så godt, spørs om jeg bytter det noen gang (bortsett fra fargene og bakgrunnen).

    Og skjønner at det blir vemodig å slutte i praksis, men det må jo være herlig å vite at du studerer for å bli noe du liker å drive med!😀

    1. hehe, det kan jeg skjønne:) Er ikke helt sikker på om jeg går for dette ennå,men skal prøve det litt. På gratis versjonen av wordpress.com kan man ikke endre så mye på selve kodene og på designet.

  2. Så fint design! Det er deilig med litt forandring🙂
    Og så fint at du har trivdes i praksis.. Det er kjempespennende og lærerikt, kan jeg tenke meg🙂
    God helg!

    1. Takker:) Prøver ut dette designet her litt .🙂 Ville ha litt forandring:) Vært en spennende praksisperiode. Er igjen neste uke,men etter det begynner undervisning igjen:)

  3. Åh, skjønner at det nok er litt vemodig å avslutte denne fantastiske praksisperioden, men at det blir godt å få startet undervisningen igjen!🙂 Kos deg i helgen, søte deg!

  4. Så spennende å få lest så masse bøker da. Gøy at noen velger den retningen også! Shoppestopp er beintøft, samtidig som at det føles litt godt også. Gjenbruk is the new black;) god helg!!

  5. Fint nytt design!! skriv gjerne omtale av noen barnebøker du har lest og kan anbefale….da spesielt til små barn. Jeg trenger alltid tips til hva slags bøker jeg kan lese i barnehagen!! God helg🙂

    1. Takk🙂 Er litt usikker om jeg går for det eller ei,men foreløpig er jeg fornøyd:) Skal på bokbloggen min hver måned lage et oppsummeringsinnlegg med barnebøker og billedbøker for barn. Kommer over mye fint og mindre fint også:) hehe Anbefaler allerede Jakob og Neikob av Kari Stai:)

  6. Synes designet var stilig! Jeg har lyst på nytt selv, men jeg har jo null peiling på hvordan jeg kan lage et selv, men jobber med saken😛

    Barnelitteratur hørtes veldig koselig ut da🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

