om min hverdag · om min skolehverdag

The next step

Noen ganger merker man den beryktede «tidsklemma» komme snikende og man føler døgnets 24 timer flyr unna. De siste ukene har jeg somsagt vært på praksis noe jeg trives veldig godt med. Helgen som var  fløy unna med familiekos og kinobesøk (Les Miserables)med et par gode venninner. Denne uka består av praksis man-tors(skrivedag på fredag med praksisrapport) + vanlig jobbing på lørdagen som kommer.

CIMG0356

Jeg fikk vite at jeg bestod begge eksamene mine jeg hadde til ju på skolen. Jeg fikk C på begge to og det er jeg strålende fornøyd med.! Nå venter et spennende vårsemester med mye nytt og spennende å lære. Nå starter ikke forelesninger før første uka i februar rett etter praksisen er ferdig. Jeg har allerede begynt å lese på pensum,men jeg mangler et par kompendiumer for å ha alt på pensumlisten. Men det får jeg ta neste lønning.

CIMG0357

Idag på kulturhuset(hvor også biblioteket befinner seg i) kom selveste helseminster Jonas Gahr Støre på besøk. Han skulle visst spise lunsj på kaféen der og snakke med hjemmesyketjenesten om et prosjekt de har hatt gående. Så ikke helseminsteren selv,men var politi som kjørte rundt i området og en del sorte store biler.

Ja, det var dagens «godt & blandet» innlegg.Men jeg håper alle får en super uke i vente!

Hvordan har starten på uken deres vært?

23 thoughts on “The next step

  1. Støre er vel den eneste AP politikeren som jeg fremdeles utstår. Makta gikk dessverre litt til hodet på han Jens. Morro å jobbe på bibliotek. Vurderer å se om det fremdeles er jobb til meg på Deichman. Men er litt usikker, for reiseveien blir veldig lang.

    1. Skjønner det:) Hadde jo vært kult hvis støre kunne prøvd seg som statsminister:) Du får fundere på om du skal jobbepå deichman:) 🙂 Føler ingen dag er den samme på jobben:) (og det er positivt:)

    1. Nettopp:) Er en herlig følelse å bli ferdig med første semester:) nå er jeg super klar for andre semester og føler jeg er på god vei med å lese pensum og praksisrapport:)

  2. Masse planer og mye å gjøre ja! Så flink du var på eksamen da! Starten på uken ble bra etter en morsom håndballkamp!:) Men mye å se frem til er det nok ikke, at det snart er helg kanskje?!:)

  3. Oi, er det ikke litt random at helseministeren er i Gjerdrum? :p Skjønner at tiden ikke alltid strekker til, er så mye mer jeg også skulle ønske jeg fikk tid til hver dag!

  4. Koselig innlegg, det er så fint at du trives med studiet og at praksisen har vært bra. Min uke startet bra, har hatt mine første arbeidsdager, og jammen kjenner jeg det på kroppen. Jeg er kjempesliten! Hehe, men gøy å være i jobb.

    1. Takk Luisa.=) Koselig å høre at du likte innlegget! Det er supert å høre at du har hittil har hatt en fin uke! Man blir gjerne litt sliten de første arbeidsdagene! kjenner meg igjen der:Dhehe

  5. Gratulerer med eksamenene! Hurra for å begynne på nytt semester.🙂
    Blir spennende å følge med videre.🙂
    Fint design du har fått, forresten?

    1. Takk🙂 Gleder meg til å ta fatt på nytt semester!

      Sjekker litt ut ulike design,men tror jeg kanskje går for den jeg har nå:D Forandring fryder jo😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

