om min skolehverdag

A room without books is like a body without a soul.

 

 

books/library

God morgen til alle som titter innom! Jeg har dratt meg selv ut av sengen for å komme meg på praksis og på jobb iforbindelse med skolestart. Dette semesteret på skolen startes med en 5 ukers praksisperiode og jeg har vært heldig å få praksisbibliotek der jeg bor (altså Gjerdrum bibliotek). Jeg jobber der til vanligvis,men ikke så mye at jeg ikke kan få praksis der. Er noe regler mot å ha praksis der man jobber,men ettersom jeg jobber der så lite sa han som har ansvar for dette at det gikk bra.

Så nå blir det 5 spennende uker fremover og etter endt praksisperiode skal en rapport leveres inn.

Jeg får vel løsrive meg fra pcen og få kommet meg ut av døren snart. Jeg håper alle har fått en flott nyttårsfeiring!

Ønsker alle sammen en fin uke videre!

// Sitat i tittel : hentet fra her / bilde er fra Flickr

26 thoughts on “A room without books is like a body without a soul.

  1. Jeg er så enig med deg i den overskriften der. tenk å være mesteparten av dagen på et bibliotek da. drømmen. du må kose deg masse på jobb, og finne mange nye/og gamle spennende bøker å fordype deg i🙂

    1. Mhm, er takknemmelig for å ha praksis på biblioteket i gjerdrum:) slipper stå opp så alt for tidlig. Nå starter jeg halv ni😛 er jo ikke sååå tidlig,men tidlig nok for et b-menneske:P

  2. Åh, så deilig å ha praksis hjemme. Kort vei og kjente omgivelser og personer🙂 Det blir nok bra! Jeg hadde også en praksis i egen kommune, og gikk ut med jobb etterpå og jobber der enda😉

    1. Mhm, praksis er alltid kjekt!:) Hittil har det gått kjempe bra:) ser frem til en ny praksis uke:)

      Så bra at du har tatt fatt på en ny bok i 2013:) Alltid stas å begynne på nytt leseår:) Kos deg videre med bøkene!

  3. Så heldig du er om fikk praksis på et sted hvor du allerede er kjent og sikkert kjenner en del av kollegaene dine. Kos deg i praksisperioden!

    1. Det er det:) Slipper all kollektiv transport:) Tar meg bare 15 minutter å gå til biblioteket (saktig gange). Så da blir det bra uker fremover:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

