om høytider

Happy New Year!

Da er den aller siste dagen i 2012 kommet og det er på tide å ta på seg finstasen og ønske det nye året velkommen. Jeg håper på et flott år hvor det går bra med studier,jobb,familie og venner! Men jeg håper også at dere mine kjære lesere som titter innomm får et flott år og at 2013 vil være bra.. Vil bare takke alle sammen som har fulgt bloggen i år og ellers gjennom de årene jeg har blogget! Jeg setter pris på alle dere sammen.

Photo(1)

Denne høsten var litt annerledes med tanke på jeg hadde fullt med skole og jobb. Bloggen ble satt litt til side og bloggosfæren ble ikke besøkt før juleferien satt ordentlig i gang. Det er mye jeg har gått glipp av og jeg ser frem til å saktig men sikkert komme inn i blogglesing modus og besøk.

Photo

Jeg håper alle sammen får en flott nyttårsfeiring! Jeg skal feire nyttårsaften med familien min i år. Så det er noe jeg gleder meg til!

Ønsker alle sammen godt nyttår! Stor bloggklem til alle sammen!

18 thoughts on “Happy New Year!

  1. Kos deg med familien i kveld!!🙂 Eg og min kjære skal spise ein bedre middag, og seinere bli det god drikke og ein tur ut!

    Sv: Takk, det er boller faktisk – og ja dei er kjempegode, anbefales!!😉
    Det går mykje bedre, fortsatt vondt men no har eg kasta krykkene og halter meg av gårde, hehe🙂

    1. Takker! Håper du hadde en flott nyttårsfeiring emd din kjære:)

      //Aha, så i ettertid at det var boller:) Er helt i cupcakes verden:) hehe.
      Du får fremdeles ha god bedring med kneet!:) Er nok deilig å slippe krykker!:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

