om min hverdag · Oppsummeringer

Året 2012

Nå som året er på hell så tenkte jeg å oppsummere året kort og enkelt ved å lenke til månedsoppsummeringene jeg har hatt underveis i år Vel å merke har jeg ikke fått oppsummert alle månedene . Oppsummering for desember kommer!

2012 JANUAR | FEBRUAR | MARS | APRIL | MAI | JUNI | JULI | AUGUST | SEPTEMBER | OKTOBER | NOVEMBER | DESEMBER

Nå som det nye året nærmer seg med stormskritt så er det på tide med tilbakeblikk over året som har gått. Jeg kommer nok med litt «oppsummering» lister og bilde innlegg underveis.

Fått tatt et tilbakeblikk på året?

 

 

16 thoughts on “Året 2012

    1. Mhm, alltid kjekt med tilbakeblikk på året som har gått:) Liker lister jeg også! Vurderte å ha ulike oppsummeringslister av året som har gått.men det får vente litt:)

  1. Har ikke tatt noe tilbakeblikk på året mitt, men burde kanskje gjøre det.

    Sv; Det har vi selvfølgelig!

    // Hadde en koselig julefering så klart🙂 Tror å sende varmen ikke funket noe særlig :p

    1. Var nesten som jeg ikke gjorde det. Prøvde å oppsummere året på en «annerledes» måte som jeg har gjort før på blogg.no med å oppsummere året fra A-Å. men det gikk ikke: P hehe. så jeg gjorde det «enkelt» og greit ved å linke til månedsoppsummeringene:)

  2. Så flink du har vært å oppsummere de fleste månedene, det gjør det jo så mye enklere å se tilbake på! Jeg har faktisk prøvd å tenke etter hva som har hendt i 2012, og kommer jo på de fleste reisene men utenom det er det lite jeg kan sette fingeren på. Men sånn er det vel når man blir eldre!:P

    1. Takk Tine! Skulle gjøre det mer nøye,men tenkte det var greit å linke tilbake til oppsummeringene jeg har hatt:) Der har jeg plukket ut det viktigste som har skjedd:) håper ditt 2012 har vært fin!

    1. Takk kjære luisa:) Året 2012 har vært et fint år for meg:) Særlig mot høsten og få begynt på skole igjen:) Håper ditt 2012 har vært fint! takk for all besøk og kommentarer Luisa! Stor nyttårsklem til deg<3

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

