om min hverdag · om min skolehverdag

Eksamensvakuum

Bloggen er ikke så lett å unnvære likevel og jeg titter innom for å ønske alle en god helg! Siste uken har jeg vært i en slags eksamensvakuum og hvor hjemmes eksamen i «Bibliotek & Samfunn» har vært i fokus. Det kombinert med en nokså utstabil internett tilkobling resulterte at jeg ikke fikk vært så mye på nett som vanlig. Man kan jo kanskje si at det var bra ettersom man lett kan forbruke tid på nett når man egentlig burde gjøre noe annet.

ENå gjenstår det kun én eksamen igjen og det er den fryktede KoG eksamen som vi ble advart i begynnelsen av året. Kjenner det knyter seg litt ekstra med denne eksamen her ettersom det utgjør en god del av studiepoengene dette semesteret. Men nok eksamens syting og over til noe hyggelig!

WP_001423

I går var jeg på Lady Gaga konsert med Nina m og Hanne. Det var en awesome konsert for å si det sånn. Hun var ende råere på scenen og involverte fansen mye mer på scenen.  Så det var deilig å kunne slappe av etter å blitt ferdig med å skrive hjemme eksamen med konsert. Jeg har dessverre ikke noe bilder eller noe fra konserten,men kanskje jeg kan låne noe bilder fra Nina m etterhvert for å vise.

Foruten å vært på konsert så har jeg blitt hektet på en tvserie som har gått et par sesonger av. Hvis dere ikke har sett «Warehouse 13» før er den å anbefale! Særlig hvis du liker litt mystisk og spenning blandet med en smule humor.

warehouse13Idag blir det tid til  å senke skuldrene litt og se på «gullrekken» på tvkassa før den er jobb og bursdagsfeiring for faren min på etterskudd i morgen. Håper alle får en fin helg og en fin kommende uke!

 

26 thoughts on “Eksamensvakuum

    1. Takk! Det skal bli innmari deilig med juleferie nå!:)

      Warehouse 13 går på en tvkanal som heter Syfy i USA og Fox Crime i Norge.Hadde aldri hørt om den før vi her hjemem fikk Fox Crime. Serien er inni sin 4 sesong nå,men jeg har somsagt begynt fra starten:) Er heldigvis ikke lange sesonger(tror det er ca 13 eller 14 episoder pr sesong).

      Helt enig at konserten var amazing! Gleder meg til å se litt nøyere på de bildene du knipset!

  1. Lykke til med siste eksamen! blir godt å bli ferdig for denne gang. Konserten var helt rå!!! fy søren for en dame…jeg ble super imponert av henne og ikke minst stemmen! Hun er jo mye bedre live enn på plate!!

    1. Takker🙂 Gleder meg til juleferien! Få senket skuldrene litt og få lest noe annet en pensum(uten å føle at det er noe jeg ikke burde gjøre..hehe). Synes at hun er kjempe bra live og det er mange artister i dag som høres bra ut på cder og er dårlige live. Men gaga greier begge deler bra!

  2. KOG eksamen er et slit, ja…gruer meg noe sinnsykt til vår seks timers..men det går alltid bedre enn en skulle tro;) håper ditt første semester har gått bra!
    lady gaga var helt sinnsyk! hun var så fin mot fansen! og den scenen!
    oh, warehouse 13 er så bra:)

    1. Oj, 6 timers KOG eksamen høres skummelt ut:) hehe. Er det for andre året dette? Som du sier går det som regel bra,men det er tiden før eksamen som er nervepirrende.

      Ble litt rørt når han ene fansen kom opp på scenen gråt som bare det og gaga lot han sitte bak på motorsykkelen.🙂

      Jeg har blitt hektet på warehouse 13:) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har oppdaget den før!

      Men forresten har du noen tips til KOG eksamen? Er litt all over the place med puggingen ,og lurer på om det er noe man burde ha i bakhodet eller noe tips eller triks:) hehe

  3. Sv; Fikk dessverre ikke så veldig mange bra bilder fra konserten, men skal legge ut de som er ålreite på facebook😉

    // Takk, det var det selvfølgelig også😀

    // Det var det😀

    // Hehe, det har du helt rett i :p

    // Men den andre er jo bedre! :p

    1. Det kan du:) Er ikke alltid like lett å få bra bilder når det er så mørkt. Så satt vi ikke sååå nærmer heller:) Men det var en kjempe bra konsert!

  4. eksamen går først, så da må bloggen vike litt😉
    lykke til med innspurten🙂 det går nok veldig fint

    kult med lady gaga konsert🙂 kan tenke meg det var god stemning.

    1. Mhm, sant det:)Nå er siste eksamen unnagjort så nå kan bloggen få litt mer oppmerksomhet:) hehe
      Var en kjempe opplevelse å være på lady gaga konserten!

  5. Håper eksamen gikk bra, og hvis du ikke har hatt den enda så LYKKE TIL! Skulle gjerne vært på Lady Gaga konsert jeg også kjenner jeg! Men men får ta det neste gang:P Den serien må jeg sjekke ut!:) Takk for tips:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

