om min hverdag · om min skolehverdag

December is coming

CIMG0054Ettersom november måneden heller snart mot desember og julestria står på dørstokken, tenkte jeg en pause i eksamenslesingen var på høy tid. Det er ikke så ofte jeg er innom her og selvom bloggkløen har vært der så har ikke hverdagen min vært så innmari spennende lesestoff å dele med dere. Det har for det meste gått i pensumlesing,forelesninger og jobbing.

CIMG0032Prosjektarbeidet i vevspublisering er godkjent samt andre oppgaveinnleveringen denne høsten. Så nå er jeg kvalifisert til å ta eksamen neste uke i «Bibliotek & Samfunn» og uken etter det igjen den 14.desember er det tid for KoG eksamen( altså kunnskapsorganisasjon og gjenfinning eksamen).

CIMG0060Jeg ser frem til juleferien som for min del starter etter 14 desember. Nå gjenstår det bare å få planlegge julegaveinnkjøpene. Neste uke er det også Lady Gaga konsert også!

CIMG0059Det blir fremdeles ikke full liv på bloggen helt ennå og blogglesingen er likedan,men skal selvsagt ta igjen det tapte! Håper alle får en fin første advent som er nå til helgen!

 

 

16 thoughts on “December is coming

  1. Ha en superfin første advent, du også! Kos deg masse i helgen og lykke til med pensumpugging🙂

    SV: Eksamen gikk helt greit, grugleder meg til å få resultatene🙂 Jeg krysser fingrene for at eksamenene dine vil gå strålende, hvilke fag skal du ta eksamen i?

  2. Ønsker deg en kjempe fin adventstid, og nå er det ikke lenge igjen før du har juleferie:)) Lykke til med eksamenene, og ikke minst; kos deg på Gaga konsert:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

