Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #17

En lten mini tur innom bloggen må til ettersom jeg har et par sanger  å anbefaler for dere. Vel å merke er jeg ikke den som er så tidlig ute med ny musikk,så det kan jo hende at dere allerede har hørt på disse en god del tid før. Men uansett anbefaler jeg alle sammen!

jeg skal vie et eget innlegg til «Mumford & Sons» ettersom de har så mange flotte sanger. Hvis jeg skulle ta med alle ville dette innlegget blitt milelangt!

Det var de sangene jeg kom på i farten,men kommer tilbake med mer! Bare kom med musikktips under hvis du har noen!

16 thoughts on “Balsam for ørene #17

  1. Så hyggelig at du titter innom🙂 Her var det noen kjente og noen ukjente sanger for meg. Tusen takk, og håper det går bra med eksamenslesing🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

