om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

Minipause

Tror jeg må kaste inn (blogg)håndklet og ta meg en pause i bloggingen fremover til eksamene er unnagjort. Har totalt 2 stykker dette semesteret (Hjemme eksamen og Skole eksamen) Dette semesteret har gått fort hittil og jeg har likt hver eneste dag av det selvom det er til tider litt strevsomt og mye pugging i fagene i «Katalogisering» og «Klassifikasjon og indeksering».

Det er nok ikke bare meg som går inn i eksamensperiode fremover og jeg skal ikke feie under et teppe at eksamen ikke er noe jeg liker selvom jeg nå liker studiet jeg har påbegynt(hvis dere skjønner hva jeg mener). Blir alltid stresset og jeg går ned i en «bølgedal» følesmessig i dagene før eksamen(eller rettere sagt uken-e før)..Det er ikke en følelse jeg liker og når det nærmer seg eksamens perioden hvert semester gleder jeg meg innmari til siste eksamen(som for min del er 14.desember).

Som dere kanskje skjønner blir det litt stille her inne og jeg kan ikke love at jeg renner ned bloggene deres helt ennå.Men skal etter beste evne snike inn litt blogglesingstid før jeg legger meg om kvelden. Jeg velger å kalle det «Mini-pause» ettersom jeg ikke kan med 100% si med sikkert at bloggkløen holder seg unna .

Ønsker alle en fin uke videre og lykke til (på forskudd) til de som skal ha eksamener i tiden fremover!

 

36 thoughts on “Minipause

  1. Lykke tiiiil, tror du kommer til å gjøre det bra, jeg! Det ER jo mye lettere når man interesserer seg for det, selv om eksamen aldri er pleasant!

  2. Skjønner deg godt! det er en stresset tid med eksamen. Masse lykke til, du klarer det nok fint!! Eneste tips jeg har er å være tidlig ute med å begynne å lese…det gjorde jeg første året og da fikk jeg A!! Etter det gikk det nedover🙂 hehe…fordi jeg ikke rakk å lese så mye pga jobbing ved siden av studier.

    1. Takk kjære Veronica:) kommer nok til å bli litt innlegg her og der ettersom det er godt å få luftet tankene noen ganger. Men foreløpig går det mest i skole og jobb.=) håper du har det bra:D

  3. lykke til med eksamen Nina, dette klarer du kjempefint🙂
    du har en god plan, og det er ikke farlig om den sklir litt ut, fordi jeg vet du kommer i mål uansett🙂

  4. Sv; Hehe, uten eksamen hadde verden vært litt enklere kan jeg tro :p Det høres ikke bra ut, det er kanskje da det hjelper med pause. Hjernen trenger jo det den og :p

    // Tusen takk😀

    // Ja uff, det var ikke en koselig opplevelse!

    // Yay😀

    // Det er de virkelig❤

    // Gode vintersko er jo veldig viktig å ha! :p

    // Hadde bare et par unger på døra, skulle ønske jeg bodde et sted det var garantert mange unger for da hadde jeg kledd meg ut og dratt det skikkelig langt :p

    // Yay, gleder meg utrolig mye til konserten!

    1. Takk kjære Luisa:) koselig å vite at du heier på meg! Kommer nok til å sees snart igjen i bloggverden:) Greit å få luftet tankene før eksamen også:)

  5. Lykke til tilbake!
    Jeg merker godt på bloggverdenen at det er eksamenstid snart, plutselig er det færre nye innlegg å lese, noe som er bra for brått har jeg også mye mindre tid å sette av til å lese.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

