om min hverdag · om min skolehverdag

Lately

Det er alltid deilig å ta en rolig kveld etter en jobbdag. Ikke at dagen var noe strevsomt eller noe.

Denne uken har gått fort over og jeg har nesten ikke fått sittet på pcen eller vært noe god bloggleser.  Nå som det nærmer seg prosjektfremføring og eksamen etter det igjen, er det skole som er i fokus. Kjenner det krible i magen bare ved å tenke på eksamen og fremføring,men jeg håper det går bra når den tid kommer.

Iløpet av denne uken har postkassen min fått litt mat og foruten bokeksemplarer så har det vanket i en Digispiller jeg har bestilt fra Ark.no. Nå kan jeg høre på lydbøker og har fra før av gått litt amok på å fjernlåne digibøker via jobben som kom nesten 2 uker før Digispilleren.

Foruten å høre på lydbøker har jeg hørt mye på en sang av Florence and The Machines som heter «No light,No light». Har du ikke hørt den så anbefaler jeg den!

Nå skal jeg se på «Skal vi danse» og ta en pensumfri lørdag.Håper alle har hatt en fin uke!

 

 

19 thoughts on “Lately

  1. Det er alltid en overveldende følelse når det nærmer seg eksamen. Jeg er så utrolig glad jeg slipper det i år. Endelig en førjul som jeg kan nyte uten å måtte pugge! Men du klarer det sikkert bra, det er bare å ta seg i nakken og sette i gang med lesing!! Fortsatt god helg🙂

    1. Det kan jeg underskrive på at det er en overveldende følelse når eksamen dagene nærmer seg. Er litt små misunnelig at du slipper det i år:P hehe. Du får kose deg! Men har begynt smått å forberede meg:D

    1. Takk:) Håper selv at det går min vei med skolearbeidet:) Er litt smånervøs for fremføring pga det er noe jeg ikke liker. Men jeg får bare bite i det sure eplet og gjøre det:)

    1. Fikk den på hjernen etter å hørt den i en CSI:Miami episode! Jeg hørte at det var Florence + the machines ,men ikke hvilke sang. Men etter å googlet litt så fant jeg det fort ut🙂

  2. Aldri hørt den sangen, men ble litt sånn at jeg ble gående rundt å nynne på den altså. Selv om det ikke er helt min stil.

    Tipper eksamene kommer til å gå som en lek;) bare vent og se!! ÅÅh, kjekt med post! Kanskje jeg skulle skaffet meg en slik digitalspiller..hmm..ikke dumt ikke dumt.

    Så, var du fornøyd med finaleparene?? Jeg er kjempefornøyd!

    1. hehe, blir lett sånn at sanger sniker seg inn på hjernebarken selvom man kanskje ikke helt liker stilen:) Er et par sanger som har havnet på ipoden min som ikke helt er noe jeg hører på så mye:D

      Håper at eksamene går som smurt eller lek:) Kjenner det knyter seg litt til når jeg tenkerp å KoG eksamen(altså kunnskap og gjennfinningsfag). Det er den som utgjør 2/3 av studiepoenge dette semesteret.

      Var fornøyd med finaleparene:) gleder meg til lørdagen:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

