om min hverdag · om min skolehverdag

Let it snow

Det er nok  ikke bare lille Gjerdrum snøen har fått sitt grep om og ishålke er et evigvarende problem for en med litt dårlig balanse. Det er ikke til å feie under et teppe at isen er det jeg ikke liker med kong vinter. Men det er ikke noe jeg kan gjøre med så jeg kan bare kle på meg godt og få snart kjøpt inn gode vintersko så fjorårets vintersko kan ta seg en velfortjent pause.

Dagene fremover blir det kanskje litt stille her på bloggen ettersom innspurten på gruppeoppgaven har startet. Men etter fredagen skal skuldrene senkes et par millimeter for «vanlig» skole med pensumlesing og prosjektarbeid tar over stafettpinnen etter gruppeoppgaven.

Blogglesing blir som så,men skal ta igjen det tapte til helgen. Jeg håper alle får en flott uke(det som er igjen av den).!

Hvordan har din uke vært hittil?

23 thoughts on “Let it snow

  1. Hvis du er uvenn med isen – kjøp brodder til å ha på skoene. Idag kommer det i så små utgaver at det faktisk er TREND å bruke!🙂 Og brodder FUNKER!😉

    1. hehe, vurderte å ta frem broddene.Men det har foreløpig ikke vært noe særlig glatt. Må kjøpe meg vintersko snart ettersom mine begynner å bli litt slitte.

  2. Har ikke kommet så mye snø her jeg bor, men i Asker i barnehagen min, der har det kommet en del snø…men spørs om det ikke regner bort nå. Jeg hater også is…det er så skummelt og slitsomt å gå på. Ha en fortsatt fin uke!!

  3. Fine bilder, men jeg fryser av å se snøen, brrrrr. Håper den holder seg unna Sørlandet så lenge som mulig. Det er koselig med snø – på fjellet, så kan jeg oppsøke den når jeg vil:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

