Filmer · om min hverdag · om underholdning

Looper

I går tok jeg meg en liten kinotur med Nina M. og Hanne. Det var evigheter siden sist kinotur og lenge siden jeg har møtt de. Så før kinoturen ble det en koselig middag på Køh før vi tok en tur til senteret. Ble ikke så mye «shopping» for min del ettersom jeg er på sparebluss.

Men over til filmen! Jeg må si jeg likte filmen godt og Joseph G.Lewitt gjorde en bra skuespiller prestasjon i filmen(så er det vel ikke noe til å feie under et teppe at han er ganske fin å se på).Så jeg anbefaler en tur innom kinoen å sjekke ut filmen. Skal selvsagt skrive en omtale om den iløpet av uka!

Håper alle hadde en flott tirsdag!

19 thoughts on “Looper

    1. Looper har nok ikke blitt like promotert som andre filmer på tven,men den har fått bra skussmål i verden og på nettstedet som rater nye filmer(hvor folk kan stemme på filmen etter hvor bra den er) fikk den 93 %. Men det tallet er jo flytende ettersom hvor mange folk som stemmer etterhvert:) Bond filmen skal jeg også få med meg=) Men har ikke fått sett quantum of solace ,men tror du det er nødvendig å ha sett den før skyfall?

  1. Høres ut som en kjempe koselig ettermiddag og kveld, med venninnekos og kino:) Gleder meg til anmeldelsen, for filmen er ukjent for meg.

    //så bra at tannen ga seg, ikke noe særlig med tannverk.

    bare å hoppe i treningsklærne og komme seg ut i friskluft, hehe:)

    1. Hvilken film så du på tirsdagen som var? Må ta en pause midt i mellom og tiden fremover for min del er det mye skole så det er ikke så mye tid til sosialliv jeg får )hehe

  2. Er så utrolig lenge siden jeg har vært på kino! Men har veldig lyst å se den nye james bond filmen, muligens jeg klarer komme meg på kino i løpet av helgen🙂

  3. Har personlig tenkt å vente med å se akkurat Looper til den kommer på dvd, men den høres veldig interessant ut og så bra at du hadde en fin kinoopplevelse🙂 Jeg hadde en fin tirsdag selv og håper du hadde det og!

    1. Hvis du skal vente til dvd så er det bare å glede seg:) Var et bra konsept og enkelte deler av filmen var en liten nøtt,men etter filmen var over skjønte jeg litt mer:) hehe
      Bra at du har hatt en fin tirsdag!

    1. hehe, er ikke alltid like lett å få dratt med seg folk. Det er enkelte filmer jeg må vente til se på dvd pga venninene mine ikke liker sjangeren:P hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

