Bursdager og andre festligheter · om min hverdag

Do your little bit of good where you are; it’s those little bits of good put together that overwhelm the world.

Jeg starter uken med et fint sitat fra Desmond Tutu. Jeg håper alle var flinke å gav litt til årets tvaksjon som var i går på NRK. Jeg fikk dessverre ikke vært bøssebærer i år som i fjor,men det skal jeg forhåpentlig gjøre noe med neste år.

En ny uke har allerede fått en del timer på seg og jeg har idag blitt hjemme med en vond tann som heldigvis ble bedre utover dagen. De siste dagene tror jeg visdomstanna har meldt sin ankomst,og har gitt meg en del søvnløse netter. Men nå har jeg heldigvis fått sove og selvom jeg ble hjemme fra skolen idag har jeg ikke ligget på latsiden. Jeg har vært på biblioteket å printet ut ting til prosjektet vi har på skolen og skal videre lese mer pensum.

Helgen som var ble en flott én og det ble en fin bursdagsfeiring for min nevø. Jeg og Marita lå over ettersom han ville at tantene skulle være der.

Denne uka blir fylt opp med prosjektarbeid,skole,jobbing og kinobesøk med et par venninner. Jeg har vært dårlig med filmomtaler på de kinofilmene jeg så for et par måneder siden,men jeg skal skjerpe meg heretter. Etter skolen startet og jeg fikk jobb(selvom det ikke er hver dag) så har jeg hatt litt å gjøre med pensumlesing.

Nå skal jeg prøve å løsrive meg fra pcen og lese litt pensum før jeg tar kvelden med NCIS:LA og senere samt litt lesing i «Fifty Shades Of Grey»(nysjerrigheten tok overhånd).

Håper alle sammen hadde en flott helg!

Psst: Nominasjoner til Vixen Blogawards har begynt og nå kan du nominere dine favorittblogger . Selv har jeg nominert en del av mine favoritt blogger!  Stikk innom her!(klikk på nominasjonknappen i sidemenyen til høyre).

//sitat i tittel : Desmond Tutu

 

12 thoughts on “Do your little bit of good where you are; it’s those little bits of good put together that overwhelm the world.

  1. Du er tilgitt Nina, det er viktigere at du prioriterer skole og arbeid enn anmeldelser – selv om vi setter pris på deg også:) Håper tannen din ikke gir deg flere plager, og at starten på morgen dagen blir bedre enn dagens start. D har fult opp denne uken, du er flink:))

    //jeg fikk trent, og det bøe en god start på dagen, og han inspektøren kom før klokken var halv 9, happy me:)

  2. Ouch. Høres ikke godt ut med vond tann. Tre av mine visdomstenner har for lengst meldt sin ankomst (den siste tror jeg ikke kommer, haha), og heldigvis voldte ingen av dem meg noen store problemer. Har tydeligvis vært heldig med den. Bra den ble litt bedre og du fikk sove og sånn, da.

    Og oh, Fifty Shades of Grey. Den har vi ikke lest. Kremt. Neeeeida.😉

  3. Kjempefint sitat å starte dagen med🙂 Håper tirsdagen din blir fin! nevøen deres er så søt, kan tenke meg han koste seg med bursdagsfeiring!

  4. Nei, de visdomstennene skal ikke være enkle å ha med å gjøre. De er AKKURAT lik hos meg. NÅ, liksom (sammentreff, sant?) Hurra for at så mange ga til Amnesty!

    1. hehe, har såvidt begynt på den så jeg har ikke kommet meg lengere en det intervjuet hun har med mr grey:P
      Ja,bursdagen var kjempe fin og dagen før vi kom hadde han bursdag med en del gutter fra klassen sin. Så den var rene bursdagshelgen for han=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

