Inspirasjon og tips · om min hverdag

My Weekend#3

Endelig helg! Denne helgen blir fylt opp med jobbing, bursdagsfeiring for min nevø som fyller hele 7 år  og bursdagsbarnet ville ha tantene (meg og marita) skulle sove over etter bursdagsfeiringen . Foruten det har jeg virkelig fått strikkeånden over meg og skal prøve å strikke et stilig skjerf etter oppskrift jeg fant hos Kristin sin blogg.Litt annerledes blir det ettersom jeg ikke tåler ull  og at jeg ikke fant den typen som stod i oppskriften hennes.

Her i Gjerdrum har det kommet et fin garnbutikk som heter Nøstesjel og ligger i Ask sentrum. Så hvis du er på vei gjennom Ask og er strikke glad(eller generelt glad i håndarbeid) så er det å anbefale en tur innom. Er ikke noe jeg får betalt for å si eller noe sånt,men likte godt utvalget der etter å blitt litt smålei av Nille sitt .Når jeg var innom i går  fikk også god hjelp og veiledning!

Jeg håper alle sammen får en flott helg ! Hvordan ser dine helge planer ut?

 

27 thoughts on “My Weekend#3

  1. Lykke til med skjerfstrikking da !:) Det jeg har strikket er 100% akryl, så du hadde sikkert tålt det, men det hjelper jo ikke når du ikke fant det 🙂

    1. Tusen takk Kristin:) Tåler akryl ja, men på den butikken jeg var innom hadde de ikke den typen:) men skal holde utkikk etter den på andre butikker:)

  2. En koselig helg foran deg:) Så skjønt at han ville ha tantene til å overnatte der, koselig ❤

    //Hehe, jaja ikke alltid den målgruppen stemmer;)

    Ønsker deg en superduperflott dag Nina:)

    1. Strikking er gøy:) Har merket at det blir bare mer og mer populært:) Liker å ha orden i sysakene:) Er ikke alltid jeg er så nøye å skriver alt ned,og bruker heller moblkalenderen:)hehe:P

  3. Høres ut som en fin helg! 🙂 – Nøstesjel? Det skal jeg huske. Jeg strikker ikke selv – men mamma strikker skappelgenser til meg (og de fleste garnbutikkene er jo støtt utsolgt)

    1. hehe, var en liten pause i strikkingen. Surret litt med avslutte det jeg strikket og annet. men takk til google for å finne fine videoer som kan vise meg det:P Bare å si fra hvis du vil lære deg å strikke.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

