om min hverdag

Something new

En regnfull dag blir gjerne bedre når man finner flotte kladdebøker på H&M for 10 kr pr stk og for at ikke kladdebøkene skal føle seg alene kjøpte jeg en stilig hårstrikk og en neglelakk også(bilde kommer senere).

Kladdebøkene så jeg på bloggen til Cawoline i går og etter litt leting på Oslo City så fant jeg de.

Vel hjemme finner jeg en pakke og det er en litt forsinket bok som jeg egentlig skulle lese i bokbloggerturnéen for en stund siden. Bedre sent en aldri sier jeg alltid.

Etter en liten tur innom ebay fant jeg dette stilige mobilcoveret for mobilen min. Var mange andre fine covere,men jeg tenkte jeg først skulle teste en. Har ikke brukt ebay så alt for lenge,men har heldigvis bare hatt positive opplevelser.

Vil  forresten takke for alle musikk tipsene i forrige innlegg! Jeg skal sjekke ut alle og jeg tror ipoden min blir fornøyd!

Håper alle har hatt en fin (regnfull) torsdag!

19 thoughts on “Something new

    1. Finnes 2 andre design enn de på bildet:) Måtte smålete litt før jeg fant de på Oslo City på Acessorize butikken 🙂 Hadde lyst å bestille fler,men tenkte jeg skulle sjekke ut en i det merkert jeg bestilte fra. Tror jeg betalte ca 31 NOK 🙂 Hadde litt penger igjen på paypalkontoen min fant jeg ut:) hehe

  1. Jeg skal og sjekke ut musikk forslagene du fikk:) var nettopp ute på løpetur, og nok en gang tenkte jeg; nå må jeg snart få ny musikk… samme gamle som ble lagt inn for over et år siden, og til og med når de ble lagt inn så var det en del gamle sanger – som nå er enda gamlere;)

    Stilige kladdebøker, og jeg skjønner at du måtte handle litt til for at de ikke skulle bli ensome:)
    Mobil dekselet var kult, stilig med farge blandingen:)

    Ønsker deg en super strålende og flott dag Nina:)

    1. Flott at du skal sjekke ut musikkforslagene:) holder på å sjekker nå:) fikk inn en del gode og bra sanger:) Favoritten hittil er Mumford & Sons 🙂

      På mobildekslet er det en del av oriontåken 🙂 Er litt fascinert av verdensrommet etter å lest en bra bok om emnet. Endog var målgruppen for boken barn og ungdom,men funker for nysjerrige voksne:) hehe

  2. Sv; Yay 😀

    // Hehe, det beste innlegget som kan bli! :p Eric Dane er ganske så kjekk, men jeg ser jo ikke på Grey’s, så har ikke akkurat sett mye til han :p

    // Likte Gossip Girl i begynnelsen jeg da. De første sesongene var jo best! Nå synes jeg bare de skal la den død. Uff :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

