om underholdning · Tvserier

They all come back

Denne uken er det premiere på en del tvserier som jeg følger og jeg tenkte jeg skulle tipse dere om ulike premierer ettersom de kommer fortløpende.

På mandagen (8.oktober)startet den aller siste sesongen av Gossip Girl (sesong 6) og den har rundt 12 eller 13 episoder hvis jeg ikke surrer helt. Jeg gleder meg til å se siste sesong og om den får en bra slutt.

I morgen (torsdag den 11.oktober) har sesong 4 av Vampire Diaries premiere i USA. Her i Norge må vi vente til dagen der på å se den online eller smøre oss med tålmodighet til den starter på FEM neste år.

 

Søndagen den 14.oktober starter den tredje sesongen av The Walking Dead. Her i Norge er du heldig hvis du har FOX CRIME ettersom den tredje sesongen sendes den 18.oktober på den tvkanalen. Vanligvis går The Walking Dead på TVNORGE,men da må vi vente rundt 6 mnd eller så for å se den nyeste sesongen.

Noen av tvseriene du følger med på?

22 thoughts on “They all come back

  1. Jeg følger med på Gossip Girl, men liker dårlig at det er siste sesong… Greys anatomy har også startet opp igjen hvis du følger med på den..

    //anbefaler virkelig en tur til Disneyworld en gnag i løpet av livet, det er helt utrolig fantastisk der både for voksne og barn:)

    1. Liker heller ikke at det er siste sesong av GG:( Pleier som regel å følge med på greys på tvkassa med moren min,men etter sesong 8 sin sesongavslutning har jeg sett den 1 ep. av sesong 9. Er jo lenge å vente mellom hver gang når den slutter på tven.

  2. Gleder meg til TVD! Har ikke sett Gossip Girl enda, men gjør det sikkert i kveld. Er blitt ganske lei serien, men må jo se den ferdig. Glad det bare er 12 episoder eller noe :p

    1. Samme her også:) Likte faktisk ikke GG i starten og jeg husker jeg så bare 2 sesonger før jeg ikke fulgte med videre.Men så begynte marita å kjøpe opp alle sesongene på dvd etterhvert som de kom ut og etter en laaang maraton julen 2010 ble jeg ajour med alt:P hihi

      1. hehe, er ganske avhengighets skapende ja:) jeg fulgte ikke heller helt med i begynnelsen, men så fant jeg alle sesongene på nett og begynte å følge me med litt mere enn et øye og øre, også var jeg hekta:)

        //jeg fulgte med på greys på tv tidligere, men hele forrige sesong måtte jeg se på nett, altfor lenge å vente på at det skal komme på kassa:)

  3. Jeg visste faktisk ikke at Gossip girl kom med en sesong til, glede!! Nå må jeg bare se ferdig forrige sesong:P
    Tips til serie: Shameless!! Helt magisk:)

  4. Eg følge egentlig ikkje med å noge som går på tv, men ser på greys anatomy, glee og litt andre ting. Begynte å se the unusuals her denna ukå, synd det bara e ein sesong…

    1. Er ikke så mye som går på norsk tvskjerm nå,men i usa er tvhøsten i full gang:) Alltid synd med tvserier som er kjempe bra og som bare får 1 sesong eller blir kansellert.

  5. Åh, det var stas å se på GG igjen! Har ventet lenge på den nå. 😀
    Ser ikke de andre to seriene, men jeg har nok å følge med på for det. 😀 Ser Hart of Dixie, Parenthood, SoA, Modern Family, Revenge, Breaking Bad, Drop Dead Diva, 2 Broke Girls, New Girl, Grey’s Anatomy, HIMYM, TBBT og Switched at Birth, som sendes nå. HERREGUD, for en junkie. 😀

    1. Helt enig at det var stas å se GG igjen:) Er spent å se hvordan det hele avsluttes:) Du er ikke den eneste tv junkien her:) Begynner å få litt abstinenser å ikke se f.eks TBBT og andre tvserier. Hatt så mye å gjøre med skole og jobb,så jeg har ikke fått sjans til å sette meg ned å følge med på de tvseriene jeg liker:) hehe

  6. Har ikke fulgt med på noen av seriene over, men har sett en del episoder av Gossip Girl. Har store planer om å ta igjen de tapte sesongene der, men henger langt bak 😛

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

