Bursdager og andre festligheter · om min hverdag

There should be more hours..

..in a day or more days in the weekend.

Man føler kanskje man går litt på repeat når man sier man gjerne vil at døgnet skal ha flere timer eller at helgen gjerne skulle ha et par dager til. Det er ikke alltid en helg er nok til å lade opp batteriene og nå som jeg mer eller mindre er frisk som en fisk hadde jeg nok satt pris på en ekstra helg til å ta igjen det tapte med både «Å lade opp batteriene»,men også med tanke på å ta igjen det av pensumet jeg ikke har fått lest pga jeg ikke var helt i form til det når forkjølelsen var på det aller verste.

Helgen min var fylt med en del å gjøre og på lørdagen bestod dagen å trosse det kalde og gufne været som kom for å ta en tur innom jobben for å skrive opp når jeg har jobbet på timelisten så jeg får lønn i oktober(alltid kjekt med penger). Så var jeg innom posten for å hente en søt og liten USB stick jeg bestilte over Groupon etter jeg vant et gavekort hos Kari.

Det som er litt surt nå er at den ikke helt vil funke og filene jeg putter over står det at de «er skadet» og vil ikke funke. Jeg prøvde å føre over bilder fra den gamle og gode pcen min som ikke ville virke for 6 mnd siden og som i over i går virket et kort øyeblikk. Kan hende noe skjedde da jeg førte over bilder og annet.

Søndagen(igår) feiret vi her hjemme moren min sin bursdag og hun fylte hele 61 år. Vi hadde storebroen min med familien hans på besøk over på en tacomiddag og spiste god dessert samt gode kaker etterpå. Det er alltid kos med nevø på besøk!

Altså  en fin og koselig helg som gikk alt for fort over. Jeg håper på en fin kommende uke for oss alle !

17 thoughts on “There should be more hours..

  1. Ja, i blant kunne man hatt godt med noen ekstra timer!! Men jeg tror du får det til å gå rundt! Så håper jeg du får legoklossen til å funke 😉

  2. Skulle gjerne hatt litt flere dager i helga jeg og….denne helga har jeg liggi rett ut, så det var jo festlig. Men det er kjipt at helga alltid går så fort…mens uka innimellom kan være veldig lang!

  3. Hørtes ut som fin helg! Men ja saker og ting hoper seg fort opp! Du vil ikke engang vite hvor mye som har hopet seg opp hos meg… Off blir sliten bare jeg tenker på det! hehe

  4. Jeg sitter på jobb og synes synd på meg selv fordi jeg har feber. Forkjølelsen begynte i sist uke og jeg hadde så inderlig håpet at helgen ville være nok til å ta knekken på den. Men den gang ei 🙂 Kalenderen min viser meg at jeg blir travelt opptatt hver dag denne uken så det blir ikke så mye tid til å krype under et teppe, som er det jeg har mest lyst til 🙂

    Forresten falt jeg helt for den USB-pinnen din, den var søt! Selv har jeg en grønn dings som er den samme dingsen som er over hodet på karakterene når du spiller The SIms (hvis det sier deg noe) 🙂

    1. Huff,denne forkjølelsen er på full gang rundt omkring i Norges land. Merker jo bare i forelesningssalene nå at det går mye i hosting og snufsing om hverandre! Håper du blir frisk som en fisk snart! Er ikke morsomt å bli syk når man har mye på kalenderen!

      Synes legousb var søt også når jeg så den på Groupon,så jeg måtte ha den:) hehe. Hadde jo gavekort der:) Virker som en stilig usb du har !Nå fikk jeg lyst å spille sims igjen:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

