Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #16

Dette innlegget skulle egentlig ha blitt publisert i forrige uke,men en kombinasjon av sykdom(les: forkjølelse som ikke vil gi slipp) og skole så har den blitt lagt litt på si som også  et par andre innlegg jeg har planlagt. Men nok om det og over til det musikalske!

Er ikke alle som er «nyheter» i den forstand og enkelte er  bare «instrumentale»(kun musikk).  Sleng gjerne igjen noen musikktips i kommentarfeltet hvis dere har noen.

 

 

 

15 thoughts on “Balsam for ørene #16

  1. SV: Ja, man trenger av og til å få høre hva andre synes. En ser seg fort blind på sine egne ord og sin egen skrivestil og det er fryktelig vanskelig å vurdere sin egen tekst. Da er det fint hvis noen sier noe, enten det er negativt eller positivt. Men slike ord må en likevel være forsiktig med og alltid gi negativ kritikk på en positiv måte 🙂
    Jeg mener veldig sterkt at alle har rett til sin egen stemme og sin egen plass i bloggverdenen. Det betyr ikke at jeg ikke blir usikker på hvordan min blogg fremstår eller hvor god min tekst er. Det bør inspirere til utvikling og jeg håper det vil gjøre det hos meg 🙂

    1. Er ikke alt som er like kjent nei:) Jeg har med å noen ganger høre en sang i en reklame eller i en tvserie som jeg må finne ut av og så en del av musikk jeg finner er ofte gjennom tvverden 🙂 hihi Kan skjønne at det går mye i Karius og Baktus:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

