om min hverdag · om mine følelser og tanker

P3 Dokumentar

Nå kan jeg endelig løfte på sløret og fortelle dere om noe som jeg har holdt hemmelig siden midten av juli måned. Jeg ble kontaktet av Anne Dorte Lunås fra P3 dokumentar om en dokumentar hun skulle lage. Hun hadde funnet 3 andre ved «Nina Christine» i Akershus & Oslo. Hun lurte på om hun kunne komme å intervju meg om hvem jeg er,hva jeg liker osv i den hensikten om å finne om det var likheter mellom de andre Nina Christinene hun fant.


Som hun skrev innledningsvis i artikkelen: »

«Jeg ble nysgjerrig på dem. Hvor like er man bare fordi man heter det samme? Og: Visste de om hverandre?

Og ikke minst: Hva ville skjedd om de møttes?»(kilde)

Selve dokumentaren kan høres via nett eller lastes ned som MP3 hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg har ennå ikke rukket å hørt gjennom hele intervjuet ettersom jeg har vært opptatt med oppgaveskriving.  Men det ser bra ut, hvis man ser bort fra at jeg ikke greier å smile på bilder og ser litt rar ut.hehe

Den kommer også på radio den kommende søndag. Men jeg vet ikke helt når den sendes. Men tror den værtfall sendes på P3!

Sjekk ut lytt til intervjuene med oss og les artiklene her!

Håper alle sammen har hatt en fin torsdag!

32 thoughts on “P3 Dokumentar

  1. Det var en stilig podcast 🙂 Tøft!

    SV: Når du hoster mye, så er det ikke unormalt at muskler rundt og i mage / bryst blir støle og slitne, og da sier de ifra 🙂 Det kjenner du godt neste gang du hoster. Det kan skje at man ved kraftig hoste pådrar seg brist i ribbein (nesten som brudd).

  2. Det var en skikkelig bra artikkel må jeg si! Noe du ikke leser hver dag. Spennende at du fikk være med på det, blir nysjerrig på mitt eget navn, hvis det er noen andre der ute :p

    1. Fint at du likte artikkelen Nina:) Synes Anne Dorte(reporteren) gjorde en kjempe bra jobb:) Satt å høre på podcasten/intervjuet på vei hjem fra skolen idag:) Etter det intervjuet har jeg også blitt litt mer nysjerrig på navn og betydning av det:)

  3. Nå har jeg hørt hele dokumentaren og lest artikkelen, så utrolig fin den var! Gøy at du fikk vært med, det var også koselig å høre stemmen din hehe 🙂 Virkelig modig du er som forteller så mye, du er jammen meg en herlig person!

  4. så spennende, dette skal jeg sjekke ut etter jobb hvis formen tilsier at jeg orker det hehe.
    håper jeg slipper å krabbe tilbake til sengs når jeg kommer hjem liksom.

    utrolig kult å få være med på no sånt da, veldig nysgjerrig på resultatet 😀

  5. DET er kult. SYKT rått – jeg har allerede slått den på. (Var inne på Maritas blogg først, og jeg må si jeg også er stolt av deg – gleder meg til å høre stemmen din :)) )

  6. Tilbaketråkk: Bloglove #10 |
  7. Så morsomt. Jeg har hørt en del av de andre p3-dokumentarene som finnes der ute, så nå skal jeg høre denne også 🙂 Kudos til journalisten som tenkte opp temaet.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

