Mine bokanbefalinger · om min hverdag · om min skolehverdag

People say that life is the thing, but I prefer reading

Da er onsdagen snart over og denne uka har flydd unna med oppgaveskriving og forelesninger omhverandre. Trodde virkelig ikke at en 3 siders oppgave skulle ta så mye tid. Men man skal ikke ta ting for gitt det har jeg lært.

Oppgaven i seg selv har begynt å komme seg og jeg har skrevet nesten 2 sider. Jeg sliter alltid når det kommer til konklusjonen og avslutningen når jeg skriver oppgaver. Men øvelse gjør jo mester så kanskje jeg etterhvert for det inn i «systemet».

Dere begynner kanskje å bli passe lei av forkjølelse snakket mitt,men formen begynner såvidt å bli bedre. Nå er det bare den tette nesa som jeg gjerne skulle ha vært foruten. Man blir passe utslitt å gå og snufse blandet med litt hosting. Så pcen har ikke vært så mye på foruten til å skrive oppgave de siste par dagene.

Helt til slutt vil jeg komme med en liten bokanbefaling. I helga som var fikk jeg en liten bok av min kjære nevø som heter «Rumpeldunk gjennom tidene» og som den Harry Potter elskeren jeg er så ble jeg glad for å lese mer om sporten «Rumpeldunk«. Den går veldig fort å lese ettersom den er kun på rundt 54 sider eller så.

Håper alle sammen har det bra og er friske! Ha en fin uke videre!

ps: må bare beklage for litt uklare bilder. Bruker mobilkameraet mitt etter at digitalkameraet mitt har ladet ut og jeg har ikke funnet lader(ennå).

//sitat i tittelen: Logan Pearsall Smith

 

20 thoughts on “People say that life is the thing, but I prefer reading

    1. Nå har jeg værtfall fått litt mer slim opp,så hoster jeg ikke fullt så mye 🙂 Oppgaven er så og si ferdig,men trenger litt finpuss før jeg leverer den:)

  1. Hehe jeg er faktisk syk jeg også!:P men begynner heldigvis å gå over da! Oppgaver er vanskelig å begynne med, men det blir enklere etterhvert!:)

    1. huff, ikke noe morsomt å være sjuk! Håper vi begge to blir raskt friske!Er ferdig med oppgaven,men må nok finpusses litt i nærmere ettersyn. Men nå er jeg sliten og trøtt så jeg tar kvelden:)

  2. Jeg er så glad jeg er ferdig med å skrive oppgaver…det har blitt ganske mange i løpet av tre år. Avslutning og konklusjon er ofte vanskelig. Du klarer det nok sikkert og det blir nok en bra oppgave 🙂 Jeg har fått litt tett hals nå…men håper det går over i løpet av helga. Har ikke tid til å bli syk nå, vi er allerede underbemannet.

    1. Det skjønner jeg at du er:) hehe. Ser frem til en oppgaveskrive fri fremtid om kanskje 3 år eller så:P hehe Håper du slipper å bli syk da! god bedring værtfall:)

  3. Jeg kjøpte Rumpeldunk for ei stund sia, hihihihih – RÅTT å ha mer HP å lese! Bra du blir bedre! Selv er jeg verre på å starte en oppgave enn å avslutte den…

  4. Den boken har jeg, men på engelsk da. Husker jeg maste med meg noen speidervenninner inn i en bokhandel da vi var på leir i England i 2007, bare så jeg kunne kjøpe en pakke med den og A-Z of Fantastic Beasts and Where to Find Them 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

