om min hverdag · om min skolehverdag

Recharge and Reboot

Noen ganger skulle jeg ønske at det fantes flere dager i helgen. Det er nesten som om helgen nettopp har begynt når jeg igjen forbereder meg til en ny uke. Det har kanskje noe med at jeg jobbet i går på biblioteket ,og idag gikk mesteparten av dagen over på bursdagsfeiring på etterskudd for min søster.

Helgen har også gått fort over med at jeg har jobbet  med den første oppgaveinnleveringen denne høsten og den skal leveres den 14.september. Men problemstilling må jeg ha klart innen i morgen og det er noe jeg ikke føler  helt har fått til. Problemstilling er jeg generelt ikke noe god på å og jeg håper den jeg har laget iløpet av helga  holder.

Formen begynner å bli bedre selvom hosten fremdeles henger bitte litt igjen. De siste dagene har det vært dårlig med nattesøvn pga hosten og tett nese så jeg har ikke helt fått ladet opp og startet opp «batteriene» igjen før en ny uke. .

Jeg har ikke helt fått sjansen til å være en god bloggleser og bloglovin bærer preg av fravær,men jeg lover å komme sterkere tilbake!

Håper alle har hatt en fin helg og får en bra uke i vente!

17 kommentarer om “Recharge and Reboot

  1. Ønsker deg god bedring. Håper formen stiger raskt. Her har også helgen gått fort, den har også vært ganske slitsom, så jeg er litt usikker på om jeg er klar for en ny uke.

  2. Helga er alt for kort! og den var særlig kort når jeg var student og jobba masse lørdager…da ble helga veldig kort. Det er ikke så gøy, men sånn er det å være student! Nå som jeg har lange dager med pendling er helga ganske hellig for meg! Håper du blir kvitt hosten snart…det er så kjedelig og irriterende.

  3. Sv; Det er den 🙂 Og da er det nesten så jeg må anbefale å begynne med denne! Noen eldre klassikere kan fort bli kjedelig i lengden, men ikke denne!

    // Tusen takk 😀 Ja, man må kanskje det, og det var kanskje ikke helt min type humor. Visste ikke at jeg manglet noen type humor, haha :p

    // Det blir awesome!! 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

