om min hverdag · om mine følelser og tanker · Tema

Q & A #4: Svar del 2

Her kommer det siste innlegget fra spørsmålsrunden jeg hadde. Svar del 1 kan du lese HER!.

Ville du dratt til verdensrommet hvis du fikk det gratis? Selvsagt! Ville dratt med en gang hvis det hadde vært mulig.
Hvilken superhelt evne ville du hatt?
Ville ha evnen til å fly. Så kunne jeg fly til varmere strøk når vinteren kommer til Norge.
Hva var din første konsert?
Hvis man ser bort fra sånne «VG topp 20 liste» konserter så er det Lady Gaga konserten jeg var på 2010 min aller første konsert.

Hvis du kunne vært hvor som helst i verden nå, hvor ville du vært? Ville vært i USA eller tilbake til Athen i Hellas.


Hvis du kunne vært en annen person for en dag, hvem ville du vært? Vanskelig valg. Men ville ha vært Oprah. Selvom hun ikke har showet sitt lenger ville det vært morsomt å se hva hun gjorde iløpet av en dag.

 

Favoritt forfatter? J.K Rowling


Favoritt bloggere?
Har mange favorittbloggere for å nevne noen er det Lillesmurf(Kari), Marita, Mira, Camilla ,Nina M og maaaaaange fler. Sjekk listen her!
Liker du best fisk eller kjøtt? Liker aller best Kjøtt. Men har det siste året fått virkelig fått sansen for laks (og nylig ørret).

Hva er drømmejobben? Må være å få jobbe i slottets bibliotek og på den måte komme på godfot med kongen. hehe. 

Fortell litt om den nye jobben din? Jeg har fått en liten deltidsstilling på Gjerdrum Folkebibliotek. Jobben er ganske variert og jeg kan gjøre alt fra å sitte i skranken å låne ut bøker, sende bestillinger eller ta i mot bøker. Annet er å sitte på plass bøker og snart  jeg skal få frisket opp minnet å ta sånn «plast» på bøkene og merke de med riktig navn osv.

Hvis du hadde valget mellom å bo i et hus laget bare av glass eller et hus uten vinduet, hvilket ville du ha valgt? Uh,det var litt dilemma. Ville kanskje valgt et hus av glass ettersom jeg ville fått litt små klaus av å være et sted uten vinduer. Uten vinduer på et rom mister man litt stedsansen vil jeg tro.

Det var de spørsmålene jeg hadde fått inn og ettersom enkelte av spørsmålene var like svarte jeg heller på de sammen(altså sløyfet noen). Takk for alle som kom med spørsmål og det er alltid koselig å ha spørsmålsrunder med sånne fine lesere som dere!

Ønsker dere alle sammen fremdeles en god helg!

Les gjerne mitt forfatterintervju med Anneli Klepp her!

8 thoughts on “Q & A #4: Svar del 2

  1. Jeg hadde ELSKET et hus av glass! Jeg har en slags klaustrofobi, hater små og tette plasser. Det er sikkert derfor jeg er så glad i ørkenlandskap og fjelltopper. Hadde jeg hatt glasshus hadde det føltes kjempeåpent ut!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

