om min hverdag · om musikk

Put your paws up

Hva er bedre å starte helgen med å få vite at man skal i desember på Lady Gaga konsert med to gode og supre venninner. Nina M fikk bestilt billetter og denne gangen drar vi med oss Hanne.

Jeg og Nina m var på Lady Gaga konsert i 2010 sammen,men da var vi kjempe heldig med å få billetter bare et par dager før selve konsert dagen.

©Nina M //Fra konserten vi var på i 2010

Så nå gleder jeg meg veldig mye til den 6 desember !

Nå skal jeg få med meg Senkveld før det bærer gårde til senga og det blir jobbing i morgen samt fering av bursdagen til søsteren min (på etterskudd) på søndag.

Ønsker alle en god helg!

12 thoughts on “Put your paws up

    1. 🙂 Blir kjempe bra, eneste kjipe er at jeg oppdaget nå at det er hjemmeeksamen den uka. Jeg kan jo greie å bli ferdig i tide,men har litt annen tidsramme.

    1. Mhm, gleder meg myyye:) Eneste litt kjipe nå er at jeg fant ut at det er hjemmeeksamen den uka. Men jeg pleier som regel å bli ferdig dagen før innlevering.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

