om min hverdag · om min skolehverdag

What the weekend gave me

Skulle egentlig samlet sammen fine spørsmål og svar i et innlegg nå,men jeg har vært litt «off the radar» idag og ikke helt  form. . Idag så begynte tørr hostningen igjen og hostemedisinen gjorde meg så søvning at jeg nesten ikke fikk med meg hva som ble sagt i timen idag . Så formen går opp og ned,men jeg krysser fingrene for at jeg blir frisk snart. Pensum lesingen blir det mindre av ettersom jeg er så trøtt og sliten pga lite søvn.

Så over til det fine aspektet ved helgen som var og kinoturen jeg var på lørdagen.  Siste rest av gavekortene på kino ble brukt på å se Kon Tiki med Nina M. Jeg skal selvsagt skrive om filmen som jeg likte kjempe godt,men for de som vil ha en grundig og flott omtale om filmen sjekk ut Nina sin her!

I morgen skal jeg på utflukt med klassen til Norsk Folkemuseum på Bygdøy. Jeg liker godt å tusle rundt på museumer og  er spent å se hvordan det er. Været skal visst være bra ifølge storm.no,men jeg pakker med meg regnjakke i tilfelle.

Håper alle har hatt en super helg og får en fin uke!

psst: Dere kan fremdeles slenge inn spørsmål til spørsmålsrunden min. Lar den være åpen til morgen kveld og så lager jeg innlegg iløpet av onsdagen eller så.

 

18 thoughts on “What the weekend gave me

  1. Uff håper du blir bedre snart! Jeg synes det er helt utrolig at jeg ikke har fått noen kraftige forkjølelser ennå, siden jeg er i barnehage. Pleier alltid bli syk i praksis, nå har jeg klart meg fem uker med kun litt sår hals. Bank i bordet! Men det kommer nok….og jeg gleder meg ikke. Nyter å være frisk så lenge det varer!!

    1. Begynner å bli en smule bedre nå:) Strever med å få oppløst slimet osv,men begynner å bli bedre heldigvis:D
      Du får nyte friskheten så lenge det varer:) Blir som regel litt forkjølelse og greier i barnehage.

  2. Helsa først, så pensum, og spørsmål når det passer seg! 🙂
    Håper du blir frisk igjen snart. Ingenting er så plagsomt som tørrhoste! God bedring! 🙂

    1. Håper filmen falt i smak:) Er heller ikke den som ser så mye på norsk film. Synes det virker litt tafatt i forhold til utenlandskfilm(eks. USA). Det finnes jo en håndfull unntak selvsagt:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

