om litteratur og bøker

Bokbloggen bytter hjem

Denne uken bestemte jeg meg for at flytte over bokbloggen min som var på blogspot til wordpress.com. Blogget nesten på blogspot med bokbloggen nesten 1 år,men  jeg ble ikke helt vant med blogspot plattformen.

Så nå kan dere sjekke ut min bokblogg sitt «nye hjem» HER og melde dere på nyhetsbrev å få mail hver gang jeg poster nye bokomtaler eller annet bokrelatert.

Følg gjerne bokbloggen min på BLOGLOVIN eller på sin egen FACEBOOK SIDE.

Annet så ville jeg tipse dere om et nettsted som har samlet alle norske bokbloggere innenfor et sted . Der kan du få med deg de nyeste bokomtalene til ulike bokblogger. Klikk på bildet nedenfor for å komme ditt!

13 thoughts on “Bokbloggen bytter hjem

    1. Supert at du har lagret den nye bloggsiden:D Følte at blogspot ble litt tungvint og syntes kanskje det var likegreit å ha begge bloggene på et sted:)

  1. Tilbaketråkk: AUGUST 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

