Inspirasjon og tips

Drømmer

Drømmer er det som faktisk driver oss fremover. Ingen kan alt, alle kan noe. Erfaring  er bare navnet  alle gir sine tabber. Jeg kan motså alt. Untatt fristelser.

Det er for oss solen går ned. Jeg har så enkel smak. Jeg vil bare ha det beste sa Oscar Wilde. Visst er det et herlig liv vi lever sa Ernest Kirchsteiger og det kan vi vel forsåvidt si oss enig i alle sammen og når det er sagt så har  Henry Havelock Ellis uttalt at å leve er en kunst som alle må lære, men ingen kan lære bort. For ikke visste jeg at dagene som gikk var selve livet. Så ta en dag av gangen og lev livet. Det er det aller beste..

Måtte bare dele dette bildet med den fine teksten som henger på rommet til søsteren min. Bilde kjøpte hun på Kremmerhuset for en god stund siden(husker ikke helt når).

 

16 thoughts on “Drømmer

    1. Den er det:) Er ikke sikker om den selges lengere på kremmerhuset,men det er nok noe lignende der nå eller så går det nok ann å sjekke på nettsidene deres:)

    1. Det er det:) kan jo lage selv sikkert også:) Er ikke sikker om den selges lengere på kremmerhuset,men det er nok noe lignende der nå eller så går det nok ann å sjekke på nettsidene deres:)

  1. Så fint! Det var både en klok og en fin tekst! Og bildet av rosene var nydelig.
    Jeg har tro på drømmer, og tror kanskje det at vi skal oppnå noe må starte med en drøm.
    Ønsker deg en fin søndag!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

