om min skolehverdag

Skolestart

Idag starter jeg på skolen igjen etter nesten 1 års fri ,og det befinner seg mange hundrevis (glade) sommerfugler i magen min idag. Det blir greit å få «kommet igang» med det jeg har lyst å bli her i livet,og det er å bli bibliotekar. Jeg begynner på Høgskolen i Oslo & Akerhus og det blir 3 år der før jeg er ferdigutdannet bibliotekar. Det kommer til å bli mye lesing og hardt arbeid,men jeg skal greie det!

Iløpet av denne uka får jeg også svar om jeg får stillingen på det lokale biblioteket der jeg bor. Det blir  i førsten som vikar og ringehjelp,og jobb i helgene. Har også søkt en god del jobber denne helgen som var, så jeg kan jobbe på hverdagene også.

Denne uka blir det «full rulle» med fadderuken og bli kjent med både høgskolen & de jeg skal gå i klassen med. Så jeg vet ikke hvor mye blogging det blir iløpet av uka eller blogglesing. Men somsagt jeg har alle favoritt bloggene på bloglovin♥

Ønsker alle en fin tirsdag og god skolestart til de som også starter denne uka!

//bildene er linket

26 kommentarer om “Skolestart

  1. Sv: Jeg vil jo absolutt si at du prøver noe nytt, nå som du har begynt på bibliotekar-studie og funnet ut hva du ønsker å bli! : D Kanskje ikke et triks på samme måte, men definivt en viktig endring! Lykke til!

  2. Spennende uke du har foran deg Nina, kos deg en hel masse mens du blir kjent med både skolen og de nye klassekameratene.

    Jeg krysser fingrene for deg og håper at du får jobben på biblioteket, og om ikke annet at du hvertfall får en av de andre jobbene du har søkt på. *

    ønsker deg en kjempe fin uke med nye opplevelser og mange nye intrykk:)

  3. Lykke til 🙂 håper første skoledag gikk greit! Det er tre år siden jeg startet, og jeg husker hvor mange sommerfugler jeg hadde i magen. Håper du blir fornøyd med studiet og at du får jobben på biblioteket!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

