om bilder og sånt

Sunray on a sunday

Igår så gikk jeg en lang gåtur i det herlige  været og jeg følte at man ikke kunne sitte inne når sola bestemte seg for å gjøre comeback.Kameraet ble med på turen og jeg fikk knipset en del bilder.

Iløpet av turen så møtte jeg på en elg av alle ting.  Den var heldigvis et lite stykke unna( typ 15 meter eller så), og jeg ble jo litt skremt ettersom jeg gikk i mine egne tanker. Men det gikk heldigvis bra og jeg gikk videre uten noe elg følge.  Det pleier vanligvis ikke å være noe dyr i det skogholtet turstien går gjennom,men i går var det en stor elgku.
Foruten møte med elg så har helgen vært fin og jeg har fått ladet opp batteriene litt ekstra før skolestart. Jeg har fått sjekket timeplan og jeg har fått sett håndballjentene vinne OL gull. Altså en finfin helg!

Idag( mandag) så skal jeg på en kinotur med Nina m og se filmen «Ted»,så det blir en siste tur før skole og pensum tar opp tiden min.

Håper alle hadde en fin helg!

18 thoughts on “Sunray on a sunday

  1. En finfin søndag i finværet, og mange fine bilder du har knipset:) høres skummelt ut med den elgen ja, men godt den var på avstand og ikke fulgte etter deg;)

  2. Soooool , så goooodt! Vi så også sola i går, DEILIG! Også så flink som tok en tur ut i sola, wiii! Elgmøter er derimot ikke fullt så gøy….

    1. Ja,det var synd at jeg ikke fikk tatt bilde. Ble litt skremt og litt usikker på hva jeg skulle gjøre. 🙂 Hadde det vært litt mer avstand mellom så hadde jeg nok knipset et bilde:P

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

