om diverse ting og tang · om nyheter

Gullaften?

Nå sitter jeg benket for tvskjermen i vente på at håndballkampen mellom Norge og Montengro skal begynne på NRK1 kl. 21:30. Har ikke fått sett noen av de andre kampene i OL ,men har fått meg at jentene fikk litt kronglete start ,men at det tok seg opp.

Håndball er det jeg følger mest på  i OL eller når EM/VM er. Jeg spilte håndball når jeg gikk på ungdomsskolen,men kan vel ikke si at det var noe jeg utmerket meg på. Men selvom jeg har sluttet, har ikke interessen for håndball dabbet av.

Nå krysser jeg fingrene for at håndballjentene knuser Montenegro i finalen  og at de igjen vinner OL gull!

Flere som skal følge med på håndballkampen?

//bildet er linket
22 kommentarer om “Gullaften?

  1. jaaaa, går jo ikke an å gå glipp av finalen.. jeg har et øyet på tv og et øye på pcen.. mens nervene er hel spent nå. *krysser fingrene*

    1. Så bra:) Var fint å spille håndball:) Hvis det skulle vært en sport jeg skulle startet opp med (igjen) ville det ha vært det. Men da må kondisen bli bedre.hehe:)

  2. Men det er jo mest gøy å se finalen hvis man har sett de foregående kampene! Selv om jeg har vært noe frustrert når jentene våre ikke har fått det til, synes det er morsomt at de har evnen til å justere underveis og hente seg inn igjen etter dårlige perioder/kamper. De er kanskje ikke like suverene som de har vært tidligere, men gull er gull selv om man har måttet slite seg til det eller har overkjørt de andre lagene. At det blir jevnere blant topplagene i håndball, er heller ikke en dårlig utvikling,

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

