om min hverdag · om min skolehverdag

Helg

Da har fredagen kommet godt i gang når jeg sitter her å skriver dette innlegget. I går dro jeg en liten tur til jessheim for å møte noen venninner. Jessheim dagene startet i går ,men det var ikke noe spesielt som skjedde.Så vi drakk litt kaffe og tuslet rundt på senteret.

Notat bok jeg kjøpte på Søstrene Grene på Jessheim Senteret. Kostet bare 9 kr.

Denne helgen skal brukes på å få litt oversikt over det kommende skoleåret og slappe av. Jeg skal få oversikt også over hvilke bøker som jeg skal selge fra det forrige studiet mitt.

Dette er forresten den første posten min via wordpress appen på mobilen. Måtte teste den ut og det er jo kjekt å kunne blogge på farten hvis man ikke har tid til å sitte seg fysisk ned foran PCen.

Ønsker alle en god helg!

 

 

22 thoughts on “Helg

  1. WordPress appen er veldig grei! Jeg bruker den innimellom, men sliter litt med å få lagt inn bilder midt i teksten…de bare havner nederst under innlegget… God helg og kos deg! Jeg skal slappe av etter en lang uke, blir godt med litt fri fra jobb 🙂

    1. Merket etter at jeg la ut innlegget at alle bildene ble i bunnen,så jeg «små jukset» litt og endre det på pcen etterpå. Synd at det ikke går ann å velge hvor man kan sette inn bildene,ellers så funker appen bra.=)
      God helg til deg også! Du får slappe av og kose deg!

  2. God helg søte Nina ❤

    SV: Den er veldig sterk. Rette ordet er kanskje grusom, men en viktig bok å lese.. Vi ønsker jo ikke at dette skal skje igjen og da tror jeg vi alle har mye å lære av det som skjedde med stakkars lille Christoffer.

    1. hehe, er ikke så ofte jeg bruker den. Liker ikke at man ikke får fått bildene inn der man vil osv. Så jeg bruker som oftest wordpress appen til å godkjenne og svare på kommentarer.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

