om bilder og sånt

Flowers are restful to look at. They have neither emotions nor conflicts.

Måtte bare vise et par blomster bilder jeg har knipset iløpet av forrige måned og fra i går. Blir alltid fascinert av vakre og fine blomster,og det hender hvis kamera er med på tur at jeg må ta et bilde eller to. Blomster er kanskje ikke de mest spennende foto objektene,men jeg kan ikke unngå knipse i vei når jeg ser fargerike og vakre blomster.

Jeg har ikke noe «grønnefingre» selv ,og det måtte dessverre bonsai treet «Bob» erfare i fjor sommer. Han overlevde ikke mer en et par måneder før han døde.

 

//sitat i tittel: Sigmund Freud /BrainyQuote

 

29 thoughts on “Flowers are restful to look at. They have neither emotions nor conflicts.

  1. Nydelige blomster 🙂 Hvis du ikke har grønne fingre, er det lurt å ha blomster ute 🙂 Der står de i vind og vær, får regnvann og vokser seg store og fine 🙂

  2. er ikke sikkert det var din skyld at bob døde! det er ikke alle plantebutikkansatte som vet hvordan man skal ta vare på et bonsai-tre, de er kjempedelikate og noen ganger er de dømt til døden før man engang har kjøpt dem. ;o

  3. Blomster er så pent 🙂 Jeg er ikke noe flinnk til å ha blomster i hus, og er imponert over de som stadig har freshe og friske blomster i stua 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

