om diverse ting og tang

Hollywood stjerner ved pokerbordet

Det virker som poker er i vinden i Hollywood, og tidligere har jeg skrevet om den kommende filmen med bl.a Justin Timberlake som skal omhandle online poker her på bloggen. Ikke lenge etter det leste jeg en artikkel om tidligere Seinfield stjernen Jason Alexander(les mer om Jason her!) om at han kom videre i Hollywood Home Games.

 

Så jeg har blitt litt mer nysjerrig på poker generelt. Ifølge Jason har poker blitt populær i Hollywood og enkelte skuespillere utmerker seg isåkalte Home Games og på veledighets turneringer i USA. Blant annet skal Teri Hatcher tidligere kjent som «Susan Delfino» fra Frusterte Fruer være en av mange ved Hollywoods Home games spiller bord. Vi husker kanskje fra tvserien av «fruene» satt å spilte poker seg i mellom gjennom de 8 sesongene .Hadde ikke hatt noe mot å spille mot Hollywood kjendisene,men jeg burde kanskje lære meg poker før den tid.

16 thoughts on “Hollywood stjerner ved pokerbordet

    1. hehe,det spørs om det er det for min del også. Er mye man må tenke på og så er det poker fjes. hehe. Tror ikke jeg ville hatt det beste poker fjeset:P

  1. poker er gøy da, selv om jeg ikke er spesielt flink. også er det evigheter siden sist jeg spilte. husker fruene rundt poker bordet ja, med vinen ved deres side:)

  2. hehe, overraskende nok så kan jeg faktisk spille poker! wohu. men det er vel mest fordi kjæresten min spiller det en del, og han har nettopp vært i Las Vegas på pokertur! :p det er ganske spennende, og sykt hvor man må tenke og pønske ut hva de andre tenker og «lese» folk osv.. viktig å ha et godt pokerfjes ja 😉

  3. Ja, poker er ganske stort det, og ser ofte bilder av kjendiser som driver å spiller :p Er ikke super god på Texas Hold Em poker, men kan sånn vanlig :p

    Sv; Haha, har også TDKR abstinenser, skjønner ikke hvordan jeg kan overleve flere måneder uten å se den :p

    // Man må nesten se den mer enn en gang, var jo mye jeg ikke la merke til første gang, og scener man i grunn ikke får med seg. Er så sinnsykt mye som skjer! Har faktisk ikke fått hørt gjennom soundtracket enda, men skal selvfølgelig gjøre det 😉

    // Nei, det må jo være derfor. Alle har dratt til syden :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

