Inspirasjon og tips · Teknologi: Applikasjoner til mobil

App tips #2: Wordfeud

Det er kanskje mange som er allerede godt inni » wordfeud» verden og dette tipset kommer kanskje litt seint. Wordfeud er rett og slett scrabble på mobil,og kan lastes ned gratis på både Iphone,Android teleoner og smartphones.

For min del som liker godt å spille Scrabble så passer dette spillet midt i blinken. Er ikke superduper god (ennå),men øvelse gjør jo mester. For de som vil spille et spill med meg så er det bare å legge meg til (ninacg89).

Spiller du Wordfeud?Kom gjerne med andre tips til spill.

20 thoughts on “App tips #2: Wordfeud

    1. hehe, kan skjønne det:) jeg kommer litt seint ute med wordfeud bølgen,så jeg er ikke helt lei. Men bare å legge meg til hvis du vil spille:)

  1. Inviterte deg til spill på Wordfeud nå (er Karolinsk der selv) og ja, liker det veldig godt selv =D Men det er fint at du tipser om det uansett for tips er fint og det er nok mange som ikke har hengt seg på Wordfeud-bølgen enda og 😉

    1. Det er vel som med spill at man blir lei av de etterhvert. Akkurat nå er jeg i den «den-er-avhengihetskapende»fasen 🙂 hehe.. Har lagt deg til nå:)

  2. Jeg var helt avhengig av dette tidligere, nå har jeg heldigvis klart å avvenne meg 😛 Men jeg er gjerne med og spiller. Inviterer deg jeg! (t.kjosern) 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

