The Walking Dead(sesong 3)

Idag på TVNORGE så går sesongavslutningen for den andre sesongen av stabelen kl.22:30.  Jeg har  sett hele sesong 2 når den gikk på tv i USA,men for å få tiden til å gå fortere til sesong 3 så jeg den igjen på norsk tv.

Den tredje sesongen av serien har premiere den 14.oktober 2012  i USA,og vil inneholde 16 episoder. Det kommer et par nye karaktere inn og vi får gjensyn med andre. Tror sesong 3 kommer til å bli en bra sesong!

Flere som gleder seg til ny sesong?

//kilde (Bilder er linket)

 

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Tvserienyheter, Tvserier og merket med , . Bokmerk permalenken.

30 svar til The Walking Dead(sesong 3)

  1. Gråbekka sier:

    Gleder meg, gleder meg, gleder meg!:D

    • Nina C. sier:

      Så bra:) Kan nesten ikke vente på den tredje sesongen:) Har sett sånne «Behind the scene» klipp på youtube og det ser ut som det blir en actionfylt og spennende sesong i vente:)

  2. Jean Rose sier:

    har egentlig bare sett bare noen episoder av det, men det ser veldig bra ut!

  3. Nina-Martine sier:

    Ser nok ikke på serien..

  4. Jorunn sier:

    Jeg har ikke sett på det. Høres ikke helt ut som en serie jeg vil like.. Jeg ser nesten ingenting lengre, har rett og slett ikke tid, ser Greys, Fruene og Downtown Abbey. Så da skjønner du sikkert hvilken type serier jeg faller for, haha…

  5. Dette har jeg aldri sett… Kanskje vurdere det ;)
    SV: Tusen takk Nina :) Hun er helt nydelig <3

  6. SV: Takk Nina :) Ta turen innom. Virkelig verdt et besøk :D

  7. Linn Kleppa sier:

    Har ikke sett den tv-serien der jeg.

  8. Jeg gleder meg veldig til sesong 3 :-)

    • Nina C. sier:

      Jeg gleder meg veldig mye:) Spent å se hva som skjer iløpet av den sesongen. Håper den har en jevn spenningskurve ifht sesong 2 hvor de mest spennende skjedde mot slutten av sesongen:)

  9. Eva Beate sier:

    liker ikke walking dead :P :P

  10. Veronica S sier:

    Denne tør jeg faktisk ikke å se…

  11. Jeanette M sier:

    Jeg må ærlig innrømme at jeg bytter kanal når dette dukker opp på tv. Men kjærestemannen digger det og gleder seg nok :)

  12. Jonas sier:

    Fikk ikke sett alle episodene i sesong 2 venter bare på at den kommer ut på blu ray nå :) gleder meg til sesong 3, tror den kommer til å bli bra :D

  13. funmy8 sier:

    har ikke sett noe så kult og spennende siden LOST var på tv som sluttet i forfjor, jeg håoer de viser sesong 3 samme tid som de viste sesong 1 sist år, gleder meg også til å se merle igjen

  14. Anders Skytland sier:

    hei er det noen som hvet når sesong 3 kommer ut i norge på Blu-ray :)

    • Nina C. sier:

      Hmm, det vet jeg sannelig ikke. Men skal si fra hvis jeg finner ut av det:) det du kan gjøre er f.eks søke på cdon.com . Ofte står det når den kommer ut osv:) Evt. kjøpe den fra utlandet(play.com eller amazon.com),men da blir det som oftest uten norsk subtitle:)

  15. MoonD.Ali sier:

    Kommer den til å bli vist på tv knaler her i norge Nina?

    • Nina C. sier:

      Sesong 3 kommer til å vises på FOXCRIME (en betalingskanal) her i Norge 1 uke etter premieren i USA. 18. oktober starter den på FOXCRIME Norge. Ellers så vises den nok på TVNORGE våren 2013.

  16. Øystein Vik sier:

    Noen som vet når sesong 3 kommer ut i butikkene?

    • Nina C. sier:

      Sesong 3 går på tv i usa nå og den er ikke ferdig før ut i første del av 2013 regner jeg med. Neste uke er det «mid-season finale» og da tar the walking dead seg «Juleferie» til nyåret. Jeg er ikke siker på når den starter igjen da,men regner med kanskje midten av februar eller så.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

