om bloggen

The winner takes it all…

Nå har jeg trukket vinneren av summergiveawayen jeg hadde startet for et par dager siden og ved hjelp av random.org ble Birte trukket ut som den heldige vinneren av mobiletuiet. Gratulere Birte!Send en mail til blogg.ininasverden@gmail.com med post adresse så sender jeg deg premien!

Ønsker alle en fin torsdag!

♥Trenger du noe musikk tips? Sjekk ut dette innlegget her!

12 kommentarer om “The winner takes it all…

  1. Ville bare legge igjen en beskjed om at jeg nå ha sendt mail til deg 🙂

    sv: Tusen takk for det, koselig du syns! 🙂 Hihi, det er alltid stas å vinne! Har alt sendt mail til deg jeg! 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

