Balsam for ørene · Inspirasjon og tips · om musikk

The Lion’s Roar

Har lenge visst om den svenske musikk gruppen First Aid Kit,men har ikke tatt meg tiden til å sjekke ut den. Her om dagen hørte jeg gjennom albumet via Spotify og falt pladask for stemmene til søskenparet Johanna og Klara Söderberg.  Forut har de gitt ut albumet  «The Big Black & The Blue»(2010),men den har jeg ikke fått hørt gjennom ennå. Men jeg kan anbefale det nyeste albumet «The Lion’s Roar«.

Jeg har enkelte sanger fra det albumet som går på repeat og hvis jeg skulle anbefale 5 sanger som dere burde sjekke ut må det være : «This Old Routine«, «The Lion’s Roar«, «To a Poet«,»New years eve«,»Emmylou«.

Sangene på «The Lion’s Roar» passer perfekt i disse sommerdagene.Eller det som skal være disse sommerdagene,men som blir overskygget av regnbyger.Når jeg hører på disse sangene er tankene langt vekk til de sommerdagene som ligger fremdeles ferskt på minnet.

Liker du godt Lana Del Rey tror jeg denne musikkgruppen vil passe perfekt for deg.

Har du hørt på «First Aid Kit» før?

//bildene er linket
14 thoughts on “The Lion’s Roar

  1. Tilbaketråkk: Balsam for ørene #14 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

