om min hverdag

Life is a great big canvas, and you should throw all the paint on it you can.

Det var ikke lange pausen   fra pcen og bloggverden før jeg kom hjem igjen,men det var greit med en dag eller to vekk fra alt.Føler folk i den store bloggosfæren har tatt litt sommerferie og det er jo greit det. Sommeren skal jo brukes til å være sent ute med  gode venner, grille,bade,være med familie,spise masse is , og dra på rund reise rundt om i landet eller så. Pc og blogging kan man jo alltid ta igjen senere.

Som jeg skrev i dette innlegget har jeg vært en liten tur på besøk til min nevø og svigerinne sammen med søsteren min. Jeg var der fra søndagen til idag,mens søsteren min dro hjem i går.

Svigerinnen min har laget denne stilige «bokkunsten» . Husker ikke helt hva det kalles å lage sånne,men stilig var det!

Det ble en god del Nintendo Wii spilling iløpet av de dagene jeg var der og jeg er faktisk støl i armene mine.Å spille Wii tar på hvis man spiller sportsspill.

Været var ikke på vår side,men vi koste oss likevel! Nå til helgen kommer Solan(vofsen på bildet ovenfor) til oss her hjemme og vi skal passe han mens «foreldrene» hans er på bursdagsselskap.

Vil også minne dere på at i morgen er det siste sjans for å melde seg på giveawayen på bloggen min, sjekk ut innlegget her. Venninnen min Nina m har også giveaway på bloggen og du kan sjekke ut hennes innlegg her!  Charlotte har også en stilig fotokonkurranse her! Husk å melde dere på før 13.juli!

Håper alle har fått en fin start på uken!

sitat i tittel: Danny Kaye/quotegarden.com
26 kommentarer om “Life is a great big canvas, and you should throw all the paint on it you can.

  1. Viktig med noen fridager borte fra sosiale medier. Sommeren handler jo nettopp om det du nevnte over. Dessverre har det ikke blitt så mye av det på grunn av været 😦

  2. du har så rett, sommeren skal brukes til mer enn blogging:)

    høres ut som du har hatt det fint da ❤ deilig med kvalitetstid med familien 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

