om bilder og sånt · om min hverdag

Dette er den riktige, den kraftige sommer. Den slipper regn når det trengs, men den har forkjærlighet for solskinn.

Ville bare titte innom for å si jeg kommer til å gå i sommermodus et par dager her på bloggen, ettersom jeg skal overnatte fra idag til onsdagen hos min nevø og svigerinne. Så jeg skal ikke være så mye ved pcen disse dagene. Greit med litt pause fra bloggen til tider.

Påmeldingen til giveawayen min her på bloggen blir utsatt til den 11.juli 23:59 ettersom jeg ikke får trukket noe vinner før torsdagen eller så.

Jeg håper det kommer noen fine sommerdager som jeg hadde på torsdagen som var og ikke bare regn og atter regn.

Men jeg håper alle får en fin kommende uke!

Psst: I mellomtiden kan dere følge meg på Fhotoroom (en lignende instagram app) og bildene jeg legger ut her!

//Bildene er linket og Sitatet i tittelen :Nils Kjær (Ordtak.no)
38 kommentarer om “Dette er den riktige, den kraftige sommer. Den slipper regn når det trengs, men den har forkjærlighet for solskinn.

    1. Har kost meg de dagene som har vært 🙂 Har dessverre ikke vært finvær oppe på årnes endog,men håper på godvær dagene fremover.:) Kanskje vi kan ta oss årets første lysdammen badetur?

  1. Forkjærlighet for solskinn liker jeg! 🙂 Håper du koser deg hos din kjære nevø og svigerinne. Det blir nok kos for dere alle tenker jeg! Stor klem til søte deg! 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

