om bilder og sånt · om min hverdag

En sommerdag

En sommerdag som i går brukte jeg tiden på å spise vannmelon til den store gullmedaljen.

Det er også herlig å sitte ute å lese en bok og sette pris på hver vindpust som kommer i min vei.

Selvom det var kjempe varmt i dag var himmelen full av fine og store skyer.

Det passer seg også fint å finne frem den søte bamsehøytaleren og plugge den inn i Ipoden min for å høre på fin sommermusikk. Lana Del Rey ble spilt en del i dag. Perfekt sommermusikk!
Når det ble for varmt så trakk jeg heller inn og laget makramé armbånd og så på Bones på tven.

Bunn og grunn en herlig sommerdag som var etterlengtet. Bare det kommer flere av de.

Hvordan var din torsdag? Finvær?

psst: Ville tipse dere om en fin konkurranse hos Karoline. Klikk her for å lese mer om den!

31 thoughts on “En sommerdag

  1. Torsdagen min var perfekt. Lunsj og is på Akerbrygge også rekeaften hos Christine 🙂

    Må ha vært en fin dag her hjemme også. Krysser fingrene for flere slike dager 🙂

  2. Hørtes ut som en deilig dag!! Vannmelon er kjempegodt 🙂 Jeg kom hjem i går og fikk nyti sola noen timer på ettermiddagen….det var jo skikkelig varmt. Og det var en fin overgang for meg som kom fra stekende sol i frankrike! Men det varte ikke lenge…for i dag er det grått igjen…..Jeg håper det kommer med sommervær her i Norge snart!!

  3. Så ut som en herlig sommerdag!:) Elsker vannmelon, de kommer jo i så store mengder at da må man jo bare gomle i vei, hehe:) Så søt bameshøytaler!:)

    Kos deg videre:) Klæm!:)

  4. Hørtes herlig ut!
    Ja,var skikkelig sommervær her, typisk at dagen måtte tilbringes inne med maling og vasking, og så på kino! Hehe

  5. Vannmelon er skikkeleg sommar! Min torsdag har vore biltur til biblioteket (litt for fint vêr, i grunn, men men), timar på plenen med bok, og ein kjapp fjelltur.

  6. Det så kjempe kjekt ut:) En herlig sommerdag!
    Jeg derimot jobbet så og si hele torsdagen, så fikk ikke nyte sommerdagen så mye. Bare krysse fingrene for at det kommer fler slike dager:))

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

