Inspirasjon og tips

En liten summergiveaway her på bloggen.

Det er evigheter siden sist jeg hadde noe giveaway her på bloggen og følte det var på tide. Er kjempe  glad for alle som titter innom. Både de som legger igjen kommentarer og de  som bare er innom for å lese.

Ettersom jeg var i strikkemodus så tenkte jeg å gi bort en «mobiletui» jeg har strikket. Den er stor nok til å ha f.eks en touch telefon med en tynt cover rundt.  Ellers så kan den jo brukes å ha musikk spiller /Ipod oppi.

Jeg har strikket  perle strikk og det er 100% bomullsgarn jeg har brukt.

Driver å funderer om jeg skal legge til noe mer eller ei,men vi får se hva jeg får pønsket ut.

Eneste du trenger å gjøre for å delta er å rope ut i kommentarfeltet at du er med. Husk å legg ved email adresse der det er påkrevd under. Du trenger absolutt ikke å ha blogg for å delta.

Fristen for å slenge seg på giveawayen er 9.juli 23:59. NY FRIST: 11.JULI 2012 KL.23:59.

Dagen derpå trekker jeg ut en heldig vinner med hjelp av random.org.

14 thoughts on “En liten summergiveaway her på bloggen.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

