Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips

Bloggroll #10

Tenkte det var på tide igjen å anbefale noen fine blogger til mine kjære lesere !

Dere må gjerne tips om andre blogger rett under i kommentar feltet! Sier ikke nei takk til flere blogger å lese!

Carolines blogg er en jeg har fulgt en stund,men  jeg har ikke vært så super flink med å kommentere. Jeg liker kjempe godt hennes fine og oversiktelige design og alle de fine postene hun skriver. Har du ikke vært innom hennes blogg før så er det å anbefale!

Agnes B. sin blogg er en jeg fulgt en stund og liker å titte innom hennes blogg for å finne inspirasjon innenfor mote. Hun har vært i USA og det siste har vi fått sett fine innkjøp . Sjekk ut bloggen hennes her!

Eva sin blogg er en jeg fulgt lenge nå og jeg har hatt henne før på bloggportrett i fjor,men da på en annen blogg. Nå blogger hun på eget domene og bloggen fylles opp med flotte bilder og tekster. Les bloggen hennes her!

Det er Jorunn som bloggeren bak bloggen «Brunettemas» ,en blogg som handler om hennes hverdag og hvor mote & inspirasjon er en stor del av bloggen. Bloggen er oversiktelig og tekstene fylt med fine bilder. Les bloggen hennes her!

Linn sin blogg har jeg vært fast følger av lenge og det er en blogg jeg liker godt å titte innom. Linn er en flink fotograf og man blir inspirert av de fine bildene hun publiserer. For øyeblikket er hun på ferie i USA og jeg gleder meg til å se bilder fra turen når hun kommer tilbake! Titt innom bloggen her!

Håper dere fikk noen fine blogger å lese/sjekke ut! Som jeg sa innledningsvis så er det bare å tipse om flere i kommentarfeltet under!

Ha en super tirsdag!

pssst: Hvis det er noen som vil spille wordfeud med meg så er jeg å finne der med (ninacg89). Litt småhektet nå!

24 kommentarer om “Bloggroll #10

  1. Eva er så blid og koselig, og bloggen hennes har jeg fulgt riiimelig lenge!! Linn sin pleier jeg også å stikke innom i blant! Caroline sin har jeg kommentert noen ganger, men Agnes tror jeg er rimelig ny for meg. Mer bloglove, jeg liker disse postene!!!

  2. Hei! 🙂 Vil du lage et bloggportrett av meg? Den er paulineirene.blogg.no, og der kan du lese om hvordan du kan bli den beste utgaven av deg selv og leve livet ditt til det fulle! 🙂 Håper du finner den inspirerende 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

