Filmer

Cinema is a matter of what’s in the frame and what’s out.

Uka har allerede kommet godt i gang og idag bærer det av gårde til Lillestrøm for å se filmen «21 jump street» med Nina m og Hanne.  Det har ikke vært så mye pctid for min del,men det er jo greit å ha litt avbrekk fra både blogg og pc når det er familie på besøk.

Foruten det har skattepengene har kommet godt med og jeg har bestilt meg en ny telefon(Nokia Lumia 800). Telefonen har kommet,men jeg venter på nytt simkort som passer til telefonen ettersom det jeg har nå er for stort. Kjipt å vente,men gleder meg til å sjekke ut telefonen. Kom gjerne med tips til apps til Nokia som er verdt å sjekke ut!

Håper alle får en fin onsdag!

pssst: jeg godkjenner alle kommentarer når jeg kommer hjem ikveld. Må tusle opp til bussen nå!

//sitat i tittel: Martin Scorsese
18 thoughts on “Cinema is a matter of what’s in the frame and what’s out.

  1. Jeg vil også ha ny mobil! Men alle er jo så dyre.. og så er det bare dumme abonnement for tiden :s Finner ingen som passer meg.. det jeg har nå er det bare 75 kr i mnd, + at det er gratis sms til djuice-kunder. Men nå er liksom det billigste et par hundre kroner i mnd! Det liker jeg ikke altså :p

    1. Skjønner det:) Det fleste har jo abonnet knyttet til seg:) har kjøpt med komplett m og hvis du kjøper telefon nå så får du fri internett/data ut året=)

  2. Grattis med ny telefon. Det er stas. Jeg har dessverre ingen tips om apps, ettersom jeg har iPhone (og elsker den), og dessuten så må jeg tipses om alle apper. 😛

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

