om min hverdag

Family, nature and health all go together

St.Hans helgen kom og gikk,og jeg hadde en kjempe fin helg som bestod av grilling,tvtitting og filmtitting( Puss in Boots & Transformers).

Denne uka blir «fullbooket» ettersom nevøen min skal overnatte til torsdag noe som blir koselig ettersom det er en stund siden sist. Foruten det skal jeg møte en venninne jeg har ikke sett på evigheter og en kinotur på onsdagen som kommer for å se «21 jump street» med Nina M og Hanne.

Så jeg har litt å gjøre og jeg tror ikke jeg får så mye tid til å sette meg ned foran pcskjermen. Men jeg skal prøve å holde meg oppdatert på deres blogger i mens selvom det ikke kommer så mye poster her!

Så dere får ha en fin uke og jeg håper alle hadde en fin St.Hans helg!

//sitat i tittel: Olivia Newton-John
25 kommentarer om “Family, nature and health all go together

    1. Takk:) Alltid kjekt å ha litt å gjøre,særlig etter å hatt noen uker uten noe særlig å gjøre:) Blir nesten som man går i vante gang:) Men håper du får en super uke!

  1. Kjempelyst til å se pus med støvler..tror jeg skal snike meg til en barnevakt snart så jeg kan leie filmen og se med kidsa;)
    St.Hans hos meg ble med Westlife konsert på kinoen;)

    1. hehe, du får snike deg til barnevakt og få sett med pus med støvler=) Likte filmen godt! St.hans hørtes fint ut:) Westlife er jo flinke!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

