om min hverdag · om mine følelser og tanker

Begin at once to live, and count each separate day as a separate life.

Fine ting med helgen som har startet…

.. Å få et brev i posten med trøstepremie etter å deltatt i en bloggbasar. Jeg fikk et stilig og kult bokmerke som kommer til å bli brukt mye i sommer.

.. Å ta igjen det tapte på bloglovin og lese fine bloggposter. Har vært dårlig med å besøke og kommentere i det siste. Bare kommet inn i boble hvor pcen har vært slått av og tankene har vært et annet sted. Men skal skjerpe meg,ser at det er mange fine poster jeg kan lese.

.. At det er St.Hans i morgen og det er grilling som står på planen. Været som er meldt er ikke akkurat grillvær,men vi blir ikke skremt av litt regn.

.. Den søte pusen ovenfor har vært hos oss i 2 år og vi er takknemmelig for hver dag siden vi adopterte henne fra dyrebeskyttelsen.  Å ha kjæledyr er glede!

.. Å oppdaget et «ny» tvserie som jeg har blitt hektet på. Piper Perabo som folk kanskje  kjenner igjen fra «Coyote Ugly» har hovedrollen i en tvserie som en CIA-spion og serien er inni sin tredje sesong . Elsker sånne serier med spioner,undercover og spenning. Hvis du hadde sansen for Alias eller Chuck tror jeg den vil falle i smak.

..Høre på på Lana Del Rey sin «Summertime Sadness».

Håper alle får en fin St.Hans helg og opplever fine ting! God helg alle sammen!

//sitat i tittel: Seneca
30 kommentarer om “Begin at once to live, and count each separate day as a separate life.

  1. Fin liste! 🙂 Denne likte jeg. Serien så spennende ut, så den skal jeg sjekke ut. 🙂
    Håper at været blir bedre enn forventet, og at du får en strålende St. Hans. 🙂

  2. Ååå, jeg elsket Coyote Ugly! Hehe. Kanskje jeg må sjekke ut denne serien 🙂
    Her er det meldt fint vær så i morgen blir det grilling. Håper du fpr en finfin St.Hans 😛

    1. Så fint å høre:) Da kommer du nok til å like denne serien,er jo ikke lik coyote ugly i den forstand,men jeg likte Piper Perabo godt i den filmen og synes hun er en flink skuespiller.

  3. Mange fine ting 🙂 Jeg liker egentlig Piper Perabo og Alias elsket jeg…så kanskje dette hadde vært en serie for meg…!! kommer den på tv i norge eller (du som kan alt om serier 😉 ) ?

    1. Takk:) Serien går på Visat 4 her i Norge,men jeg usikker på hvilken sesong det er . Sesong tre begynner i USA i begynnelsen av Juli og er på rundt 16 episoder.

  4. Sv; Den burde dere absolutt se!

    // Hehe, ja det vet du nok :p

    // Hehe :p

    Det er jo det jeg gjør som regel, er ikke ofte jeg har lest en bok før jeg har sett filmen for å si det sånn.

  5. Jeg også leser meg opp på Bloglovin. Utrolig hvor mye som produseres iløpet av kort tid i bloggverdenen. håper du har hatt en fin helg! 🙂

  6. kjempefint bokmerke 🙂

    og du følger ganske mange blogger? hehe, jeg synes jeg har mye å ta igjen når det er 200 innlegg etter en uke:P

    1. hehe, følger en god del 🙂 Er ikke så ofte innom bloglovin,og har en bokmerke liste med blogger som jeg går gjennom først og så går jeg over til bloglovin etterhvert:D

  7. Så koselig at de delte ut trøstepremier også:) Når det gjelder serier, har jeg fått SUPERsans for It’s always sunny in Philadelphia – SÅ bra! Jeg har også oppdaget Girls – den kan jeg også anbefale:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

