Bursdager og andre festligheter · om mine følelser og tanker

Love the giver more than the gift

Idag er det 1 måned til jeg fyller hele 23 år og familien har begynt å mase på gaveønsker. Under er en kort og oversiktelig «liste» over hva jeg ønsker meg.

1)Bøker (har gitt familien en liste,så slipper dere den lange.hehe)|
2) Parfyme fra Bruno Banini. Liker parfymene han har godt og særlig den rosa.
3) Penger så jeg kan spare til skolebøker
4) DVD/Tvserie
5) Joggesko | Ikke akkurat Nike sine sko,men vil ha noe med farge og er gode å gå i.
6) Gave kort enten på kino/kjøpesenter eller på Itunes.

Jeg håper jeg dagen før (20.juli) får svar at jeg har kommet inn på Høgskolen i Oslo & Akerhus. Svar på søknaden kommer da og jeg krysser fingrene for at jeg kommer inn.

Håper alle får en fin torsdag videre!

//sitat i tittel: Brigham Young

 

 

22 thoughts on “Love the giver more than the gift

  1. Håper virkelig du kommer inn på Høyskolen!! Krysser fingrene for det 🙂 og det var en fin ønskeliste det! greit å gi familien en liste over hva man ønsker seg…så får man noe man trenger og vil ha 🙂

  2. Den rosa Bruno Banini parfymen er skikkelig god og jeg digger gavekort – mange synes det er kjedelig gave, men jeg ser det som at vedkommende gir meg sjanse til å få nøyaktig det jeg ønsker meg, det er så mye mer enn ‘bare et gavekort’:)

    1. Synes det er kjempe fint med gavekort! Noen mener det er upersonelig,men jeg mener det er en fin gave og da får bursdagbarnet kjøpe det det vil:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

