om min hverdag

En onsdagskveld

Kvelden har kommet og i kveld skal vi her hjemme se første delen av sesongavslutningen på Criminal Minds. Criminal Minds har vært favorittserien min gjennom mange år og den er en av de få tvseriene jeg ser på tvkassa. Vanligvis er jeg ganske utålmodig av meg og følger som regel det amerikanske sendeskjemaet,men denne her vil jeg følge med på tven sammen med familien.

«Prosjekt Ringenes Herre» har jeg kommet i gang med og det går fremover(endog saktig). Onsdagen har vært en helt grei dag fylt med bibliotektur,sitte på verandaen med en god bok og sitte foran pcen å lese fine blogger.

Håper alle får en fin onsdagskveld !

9 thoughts on “En onsdagskveld

  1. Det er en serie jeg ikke følger med på. Jeg slapper av med film, etter en deilig onsdag. Bading med hunden også strandtur med venninne og mine to fadderbarn. Veldig koselig!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

