Bloggportrett 2012 · om bloggen

Bloggportrett #38

På tide med et nytt bloggportrett og jeg kommer til å publisere 1 per uke så lenge det er portretter igjen.  Denne uka presenterer jeg en blogg som tidligere har vært med i et bloggportrett intervju her på bloggen,men da med en gammel blogg. Nå har hun byttet «beite» og er på wordpress.com. Les mer om min gode venninne Nina m rett under!

Navn: Nina-Martine
Alder:
23 år
Sivilstatus:
Singel
Skole/jobb:
Jobber på en kafè for å spare penger til videre utdannelse.
Hobby/Interesser:
Se filmer og skrive om dem, være med hunden min, venner og familie.
Bloggadresse/hjemmeside:
http://ninamartine.wordpress.com
Antall unike lesere pr dag(ca.
) : Det er i grunn alt mellom 10 – 100

Hvor lenge har du blogget? Begynte å blogge på blogg.no i 2010, og flyttet til wordpress.com i begynnelsen av 2012.

Hvorfor begynte du å blogge? Hadde i grunn ikke noe annet å gjøre, og savnet å ha noe kreativt å gjøre.

Hva handler bloggen din om(hvilken type blogg: personlig,mote,foto osv)? Det er en hverdagsblogg med hovedvekt på film. Skriver i grunn om alt som interesserer meg.

Har du noen blogger du må ta turen innom hverdag? Det har jeg! Alt for mange i grunn, men er alltid innom din blogg (inmystrangeworld.wordpress), Marita (maritagundersen1991.wordpress.com), Hanna (hannavaage.blogg.no) og Annette Haga (nettenestea.com).

Hva er mener du utgjør en god blogg? Gode blogger kan være så mangt, det kommer bare an på hvem som leser de. Ser selvfølgelig etter et innhold som interesserer meg nok til å bruke tid på å lese det, ellers så liker jeg at bloggene ser bra ut med ryddig design, og irriterer meg grønt når jeg ser skrivefeil.

Har du noen livsmotto eller leveregler? «Everything happens for a reason» får selv de vondeste ting i livet til å føle meg litt bedre, så synes den er ganske bra å leve etter.

Beskriv deg selv med 3 ord? Drømmende, kreativ og avslappet. Jeg lever virkelig opp til fiskenes tegn!

Favoritt maten din? Elsker italiensk, mexikansk og asiatisk mat. Men det beste jeg får er en god calzone.

Nevn tre filmer som du liker godt.. The Blues Brothers, Rear Window, The Dark Knight

Har noe noen favoritt tvserier som du absolutt må få med deg? Min nye favoritt er Hart of Dixie som jeg tror kommer til å bli en serie jeg kan se om og om igjen. Ellers er jeg skikkelig avhengig av Survivor (amerikanske Robinson) og andre konkurranse reality shows.

Har du noen favoritt artister/sangere? Hører på det meste, men Lady Gaga og Aerosmith er favoritten, mens jeg også elsker blues (Ray Charles, B.B. King, John Lee Hooker osv)


Har du noen fremtidsdrømmer? Håper å få begynne på en utdannelse innen film etterhvert, men jeg er verdens tregeste person. Har i grunn ingen planer etter det, men drømmer jo selvfølgelig om å være frisk og lykkelig resten av livet, men hvem gjør vel ikke det?

Nevn tre av dine favoritt bøker og hvorfor du liker de? Har falt pladask for True Blood bøkene (Sookie Stackhouse Novels/Southern Vampire Mysteries), og likte Water for Elephants ganske godt. Er lenge siden jeg har lest de to bøkene jeg hele tiden har sagt har vært favorittene mine (The Devil Wears Prada og American Psycho) så tror jeg må lese de på nytt snart!


Hvis du skulle ha vært et dyr, hvilket dyr ville du ha vært og hvorfor?
Da ville jeg nok vært en hund, et husdyr trenger som regel ikke å bekymre seg for like mye som et villt et :p

Hvilken verdensdeler har du besøkt?(eks: Europa,Asia o.l) Har kun vært i Nord-Amerika og Europa, men drømmer utrolig mye om Afrika og Asia!

Hvis du kunne dratt ut i verdensrommet, hvilken planet ville du besøkt? Da ville jeg nok besøkt Jupiter, for å oppleve hvor stor den virkelig er, noe jeg nesten ikke kan forestille meg!


Nevn tre ting du har i veska når du går ut av huset: Lommebok, mobil og solbriller.

Har du noen uvaner? Biter negler

Beste ferieminne? Har alt for mange fantastiske ferieminner at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne! Men det er selvfølgelig feriene til USA som kommer ut på toppen ❤

Takk Nina M for at du ville være med på bloggportrettet igjen! Vil du slå følge med Nina og være med på et bloggportrett intevju her på bloggen er det bare å sende en mail til: blogg.ininasverden@gmail.com eller bare rope ut i kommentarfeltet under!

//bildene er linket!
20 thoughts on “Bloggportrett #38

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

