Bloglove · Inspirasjon og tips

Bloglove #8

Da er på tide med et nytt bloglove innlegg og anbefale fine og bra poster som jeg har samlet på den siste tiden.

Supermarie eller Marie som hun heter har skrevet et fint innlegg som kalles «Til dere som trenger en militær motivator» hvor hun skriver om  at det er mange jenter som vil inn i militæret,men mangler motivasjon som skriver til henne. Så les innlegget hvis du trenger litt inspirasjon og motivasjon til å komme inn i militæret.

♥ Charlotte har skrevet et bra og reflektert innlegg om hvorvidt toppbloggerne påvirker våres kropssbilde eller ei.

♥ Mira tipser om et bra og stilig DIY prosjekt som kan freshe opp stua eller kanskje soverommet ditt med en stilig klokke du kan enkelt lage. Sjekk ut det her!

♥ Nina M tipser om en kjempe bra film her!

♥ Trenger du inspirasjon til hva du skal lage til middag resten av uka? Sjekk ut Kari sin ukemeny som hun legger ut hver uke. Denne ukes menyen kan du lese her!

♥ For dere som ikke har fått med dere har Mariell (Hjartesmil) fått sin egen blogg og blogger nå på hjartesmil.com istedenfor grayzine.

♥Skal du være gjest i bryllup iløpet av sommerferien har Jorun et fint innlegg jeg anbefaler å lese. Hun tipser om ulike variasjoner av kjoler og mye annet!

♥ Siv skriver alltid fine og flotte tekster,og jeg anbefaler å lese innlegget «Siv inspireres«.

Dere må gjerne tips meg om flotte og fine innlegg som kan anbefales videre!

Ha en flott uke videre mine blogglesere!

22 thoughts on “Bloglove #8

  1. Ah, bra idé å samle det beste fra de beste i ett innlegg 🙂 Takk! Supermarie er for øvrig en favoritt fra langt tilbake her i gården 🙂

    1. Koselig at du synes det er en bra idé:) Er mange flotte bloggere der ute med bra innlegg:) Supermarie sin blogg har jeg også lest lenge:)

  2. Sv; Skal nok ordne det 😉

    // Det skjønner jeg så absolutt at den er! 😀

    // Det hadde vi 🙂

    // Takk for tips, da skal jeg også prøve weheartit en gang 😉

  3. Svarer her, jeg, siden jeg allerede har kommentert innlegget:
    Tusen takk! ❤ Klokka koster 1600-2000,- på butikker her til lands. Jeg var så heldig at ei venninne kjøpte den for meg i USA, så jeg fikk den billigere, ellers hadde jeg aldri hatt råd til den. Selv om den er verdt det! 🙂 Se på Lefdal og Löplabbet. 🙂
    Jeg er ikke noen ekspert, og har bare min egen erfaring å vise til, men jeg svarer likevel. Jeg hadde ikke jogget så himla mye før, og hadde elendig kondis. Men jeg hadde innmari lyst til å begynne å jogge, for det lille jeg hadde jogget før, hadde jeg likt veldig. Jeg begynte forsiktig, en gang i uken på flatt terreng (en gang rundt Sognsvann, ca 3km). Jeg pushet meg ikke, jeg ville ikke bli lei før jeg hadde begynt, og de første turene hadde flere pauser underveis. Etter et par uker, så klarte jeg hele runden uten pause. Tiden var ikke all verden, men likevel. Etter den økten, så gikk det oppover med et smell! Jeg fikk bedre og bedre rundetider, og plutselig løp jeg to ganger i uken. Da to økter var på plass, ble den ene en "langøkt", og den andre litt mer intensiv. Dette har fungert veldig, veldig bra for meg, for jeg løp en gang rundt Sognsvann med en gjennomsnittshastighet på 08:34min/km i januar, og da var jeg DØDEN nær (og det klarte jeg bare i 3km)! I går løp jeg EI MIL med en gjennomsnittshastighet på 06:50min/km, og det var ei fin økt. 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

