om underholdning · Tvserieanbefalinger · Tvserier

Ask. Imagine. Investigate.

I det siste har jeg blitt hektet på tvserien Fringe . Jeg begynte å se på tvserien når den først begynte på TVNORGE ,men jeg falt av underveis.  Men etter å sett et par episoder på FOX CRIME i forrige uke fikk jeg lyst å ta opp tvserien igjen . Det er synd at tvselskapet(FOX) velger å avslutte tvserien etter den femte sesongen,og på imdb.com har den ratingen 8,5/10 stjerner og på Facebook følger rundt 3,5 millioner seriens fan side. Men Fox gjør vel som ABC gjorde med  «Frustrerte Fruer», at de velger å avslutte serien mens den  fremdeles er på topp.  Ikke kom med noe spoilere hvis du har sett de sesongene som har kommet ut hittil. hehe

 Liker du litt overnaturlige ting,spenning,mystikk og drama? Så anbefaler  jeg tvserien! 

//bildene er linket
17 kommentarer om “Ask. Imagine. Investigate.

    1. hehe, nei skjønner ikke helt det jeg. Men han ene forskeren er litt tullerusk oppi topplokket og krevde at en ku skulle være i laboratoriet. Tror kua heter Gene eller noe:) haha:P

  1. Åh, kommer så mange kule serier har jeg en følelse av. Men nå syntes jg at jeg allerede følger for mange serier. Men nå har jo FF gitt seg, og GG gir seg etter neste sesong, så da må jeg jo finne meg noen andre serier å følge 🙂

  2. Ikkje sett denne, men eg syns ofte det blir litt teit når det er overnaturlige ting.. meir hekta på vanlig krim som Criminal Minds, Tause Vitner og den slags 🙂

  3. Har faktisk aldri sett denne serien.. Burde gjerne se en episode for å se om det er verdt å følge med. Er det slik at det er avslutning i hver episode eller type «fortsettelse i neste» ??

  4. Denne har jeg hørt en del bra om, men ikke sett selv. Jeg er vel litt lei av overnaturlig og spenning for tiden. Jeg vil ha drama, komedie og lettfordøyelig, har jeg merket. Forslag?
    Men når jeg er tilbake i vanlig spor, så skal jeg sjekke ut denne. 🙂 Takk!

    1. Aha, kan fort bli for mye av det «gode» med tanke på overnaturlige. Skjønner den!:) Anbefaler «Modern Family» for lett underholdning:)

  5. har faktisk aldri tenkt på å se den, men jeg har aldri satt meg inn i hva den handler om:P hehe.
    høres ut som my kind of show 🙂 takk for tips

    1. Da anbefaler jeg å sjekke den ut:) Tror du vil like den. Serien kretser rundt Olivia Dunham en FBI agent som etterhvert blir med i et team som undersøker merkelig og bisarre saker som ikke alltid bør se dagens lys.

    1. Hender at man faller av lasset på serier. Har gjort det med Glee bl.a nå,men tar igjen det tapte senere. For øyeblikket har jeg alt for mange tvserier å følge med.hehe:P

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

